مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مسیحا

سه ماهه شدم

1391/12/9 18:31
نویسنده : مسیحا ناصری
1,620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و درود فراوان به همه دوستان

دنیای من امروز سه ماهه شد و یواش یواش دارم زندگی رو  حس می کنم

به مناسبت سه ماهگیم بابایی یه شعر برام گفته منم تقدیمش می کنم به دوستای عزیزم

 

شور و غوغا جشن وشادی انقلابیست در سرم

چون مسیحا ، ناز بابا ، شد سه ماهه پسرم

شکر یزدان گل شکفت در نوبهار زندگی 

عشق ما باشد آن از برگ گل نازکترم

عشق است تنها نشان آشکار عمر من 

وای عاشق بودم و اکنون من عاشقترم

بخت با من یار گشت و سرنوشتم شد بهار 

در میان نیک بختان از همه خوشبخت ترم

بار الها لیک دارم در دلم این آرزو

این چنین شادان بمانیم در کنار پسرم


 

پسندها (2)

نظرات (28)

الهه مامان یسنا
9 اسفند 91 23:09
wowچه شعر زیبایی. آفرین3 ماهه شدنت مبارک عزیزم
رضوان مامان رادین
9 اسفند 91 23:37
سه ماهگی مبارک جوجو کوشولووووووووو
مینا مامی لیانا
10 اسفند 91 0:21
چه شعر زیبایی 3 ماهگی مسیحای عسلی هم مبارک
مامان بنیتا
10 اسفند 91 2:12
3 ماهگی مبارک آقا کوچولوی ناز چه شعر قشنگی
پریسا
10 اسفند 91 13:14
سلام قربونت بره خاله که اینقدر هواش رو داری
مامان درسا
11 اسفند 91 16:35
به به چه شعر قشنگی.3 ماهگیت مبارک جیگر خاله. به ما هم سربزنید.
پرهام
12 اسفند 91 0:19
___________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان فتانه
12 اسفند 91 18:18
سه ماهگست مبارگ گل پسر ....
پريسا
13 اسفند 91 12:03
سلام ممنون ميشم به وب منم سر بزنيد
مامان انیسا
14 اسفند 91 1:42
سه ماهگیت مبارک خوشگله
مامان امیرعلی جیگر
14 اسفند 91 17:19
ایولا به بابات عجب شعری .کفمان برید.3 ماهه شدنتم مبارک مسیحا جون
nasema
19 اسفند 91 8:23
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با عکس دلخواه خود سری ب مابزنید فقط با2000هزار تومان یک یادگاری زیبا داشته باشد منتظر حضور گرمتون هستم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 91 10:58
عزیزم سه ماهگیت مبارک
مامان پریسا
19 اسفند 91 13:12
3 ماهگیت مبارک پسر خوب. دست بابا درد نکنه چه شعر خوشکلی
مامان كيارش
20 اسفند 91 11:27
سه ماهگيت مبارك مسيحا جون.
مامان فتانه
23 اسفند 91 18:27
ما اپ کردیییییییم
مامان فتانه
27 اسفند 91 14:18
سال نومي شود.زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيند و گل ها لبخند مي زند و پرنده هاي خسته بر مي گردند و دراين رويش سبز دوباره...من...تو...ما...كجا ايستاده اييم.سهم ما چيست؟..نقش ما چيست؟...پيوند ما در دوباره شدن با كيست؟...زمين سلامت مي كنيم و ابرها درودتان باد و ...سال نو مبارك ...چون هميشه اميدوار وسال نومبارك...
مامان درسا
29 اسفند 91 2:20
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نوپیشاپیش مبارک
بابای ارشیا
29 اسفند 91 23:16
بهار است که بر درت می کوبد؛ سورنازن عید را بشنو ؛ که مستانه ملودی عشق می سازد شادمانه خیز و سفره را نظاره کن ؛ حاضران را به تبسمی مهمان دل ؛ و رفتگان را به تولای رحمان آرزو نما ؛ و من نیز لحظه تحویل دعا می کنم ؛ سال نو بر درخت زندگانیت شاخه های نومیدی و دردمندی و فراق و نیاز چنان شکوفه کند که تا نوروز پسین جز عزت و حرمت و صحت و برکت و شادمانی و شیرین کامی و تبسم و مهربانی و عشق میوه ای ندهد. سال 1392 خدمت شما و مسیحا جون مبارک باد .
مامان آراد(خاطره)
30 اسفند 91 1:31
دلت شاد لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آنخواهی برایت بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبزه باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان باشد سال نو مبارککککککککک
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:25
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
مامان کیارش
7 فروردین 92 16:48
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. سال نو مبارک
پریسا
8 فروردین 92 22:07
سلام مسیحای عزیزم بیا آپم و نظرت رو بگو خاله
سارا مامان آرام
14 فروردین 92 11:26
دوست نازنینم سال نو مبارک ، امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و خوشبختی پیش رو داشته باشین
ناشناس
15 فروردین 92 14:57
خدا نگهش داره خیلی نازه دوسش دارممم بجای من یه بوس از زیر گردنش بگیر
آرزو
12 خرداد 92 21:36
اگه بخای واست میزارم عکس محمد ک ببینیش
sanaz
5 تیر 92 21:57
باسلام ساحل،لیموکوچولوی من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده. هر کسی که شماره همراه در اختیار داشته باشه میتونه رای بده (دوستان،آشنایان،فامیل،خانواده) ممنون میشم اگه بهش رای بدین فقط کافیه کد 104رو به 20008080200 پیامک کنید.منتظر حضور گرمتون هستم تا عید فطر بیشتر وقت نداریم(هر شماره فقط 1 بار میتونه به یه کد رای بده در غیر این صورت رایش شمرده نمیشه) $$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
وب شناس
7 دی 93 0:30
وب خوبی دارین. همش قفل و رمز و این چیزا نیست.من نمیدونم اون زیبارویانی که وب میزنن بعد همه چیزشون رمز می خواد چرا کار دیگه ای برای پرکردن اوقات فراغتشون پیدا نمکنن؟ خدا نی نی نازتون رو نگه داره