مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مسیحا

دلیل دیر آپ شدن

1392/2/29 15:02
نویسنده : مسیحا ناصری
2,338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خودم 

امیدوارم هر جا هستین با هرکی هستین و در حال انجام هر کاری هستین ، خوب و خوش و خرم و سرحال باشین و دنیا به کامتون باشه، حضورتون عارضم که من هنوز به تنهایی نمیتونم وارد نت بشم و به کمک مامان وبابا آپ میشم  و مامان و بابا این روزا نمی دونم میگن سرشون شلوغه؟ ، فصل امتحانات دانشگاست ؟ یه همچین چیزایی و خلاصه زیاد وقت ندارند به من کمک کنن که زود به زود آپ بشم و من هم از تمام دوستانی که دیر بهشون سر میزنم عذر خواهی می کنم و قول میدم بعد از امتحانات دانشگاه که امسال زودتر شروع میشه هر روز آپ باشم البته تو این مدت هم سعی میکنم هر چند روز یه بار آپ بشم و به دوستان سر بزنم

 


 

 

پسندها (1)

نظرات (59)

مامان ملیکا
22 اردیبهشت 92 15:16
انشاالله مامانی همه ی امتحاناتش رو خوب بده تا بعدش کلی واست مطلب بنویسه عزیزم
مامان رایان
22 اردیبهشت 92 16:01
اخی عزیزم ایشالا مامانی امتحانشو خوب خوب مسده و به عالمه وقت آزاد براشما پیدا میکنه
♥ نیم وجبی ♥
22 اردیبهشت 92 18:40
ایشالا موفق باشین
مامی آوید
22 اردیبهشت 92 18:44
پسر نازم مطمئن باش امتحانای مامان بابا که تموم شه حسابی وقت برای رسیدگی به کارات پیدا میکن...اونوقت هرروز هرروز وبت رو هم آپ میکنن...
بچه ی خوبی باش تا مامان بابا درساشونو بتونن بخونن


چشم خاله جون
مامان آراد(خاطره)
22 اردیبهشت 92 19:12
قربونننننننننن اون چشای خوشگلت برم...
انش الله که مامانی با موفقیت امتحاناتشو پشت سر میزاره و زود زوذ وبلاگتو آپ میکنه...
مامانی برای ناز پسر اسپند یادت نرهههههههههههههه


ممنون شما همیشه لطف دارین
مامان امیرعلی جیگر
22 اردیبهشت 92 19:26
ای بابا این مامان و بابات خیلی بچه درس خونن حتما.مامانه منم امتحاناش داره شروع میشه و اصلا عین خیالشم نی بیا خصوصی
آوا
22 اردیبهشت 92 20:02
سلام خاله مامان منم امتحان داره اما نمیدونه به زندگیش برسه به من برسه به درسش برسه به کارش برسه به کی برسه .خلاصه قاطی کرده.تازش هم تو یه روز سه تا امتحان دارهمن دارم لحظه شماری میکنم تا امتحاناش تموم بشه خستم شد دیگه


زود تموم میشه و به همه چی میرسه
رضوان مامان رادین
22 اردیبهشت 92 20:11
ان شاا... مامان و بابا تو امتحانشون موفق بشن و زود زود بیان وبلاگ پسر طلا را آپ کنن
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 92 22:01
قربون این پسرک چشم قشنگ برممامانی جون ماهم به همین دلیل دیر آپ میکنیم یعنی در گیر درس و امتحاناتم!


انشالله موفق باشین
پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:26
خدا حفظت کنه ماشالله هر روز خوشگلتر میشی رنگ چشات تکه تکه

مامانی عکساشو چرا تو نینی وبلاگ اپ نمیکنی ماها که سرعت نتمون پایینه یخورده مشکل داریم ! دیر باز میشه!


ممنون آخه نی نی بلاگ تا یه سایز مشخصی آپ میکنه همه عکسا رو آپ نمیکنه
مامان حمید کوچولو
23 اردیبهشت 92 0:04
موش بخوره تورو به امید موفقیت مامانی مسیحاجون
مامان درسا
23 اردیبهشت 92 0:23
ای جانم چقده آقا شدی. اشکال نداره این دفعه مامان و بابا رو ببخش.
مامان بنیتا
23 اردیبهشت 92 1:50
ایشالا مامانی و بابایی توی امتحاناشون موفق باشن و بعد تمام وقت در اختیار تو گل پسر خوشگل می شن
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اردیبهشت 92 2:52
فدای صورتت ماهت بشم من مامانی جون انشالاه امتحانات را با موفقیت طی کنید
مامان آروین(مریم)
23 اردیبهشت 92 6:49
مسیحاجون ، عزیز دلم ، دیر آپ میکنی که هیچ ، جای خود دارد .................... دیگه چرا ذوق مرگمان میکنی ............. ذوق مرگ شدم از عکس قشنگت .......... تو خود خود عروسکی البته از نوع خارجیش ....................
ایشالا مامان جونت امتحاناتشو خوب میده و میاد هر روز برات آپ میکنه و ما هم هی دلمون ضعف میره ..................
دوست دارم عزیزم


مرسی خاله جون لطف دارین

مامان شروین و آذین عزیز
23 اردیبهشت 92 10:08
زنده باشی آقا
الهی که مامان بابات تو همه کاراشون از جمله درس و دانشگاه موفق و پیروز باشن


ممنون خاله جون ، خیلی وقت هست که متاسفانه نمیتونم توی وبت نظر بدم شاید بیشتر از صد بار اومدم ولی کد امنیتی وبت فعال نمیشه و نظر ثبت نمیشه فکر کنم مشکل از سرویس دهی بلاگفا باشه
عاطفه مامان مهرسام
23 اردیبهشت 92 12:57
انشاالله امتحاناتتونو خوب بدین
منم امتحان دارم که آپ نمیشم
راستی روزتونم مبارک با تاخیر


انشالله شما هم موفق باشين
الهه مامان یسنا
23 اردیبهشت 92 13:56
مسیحا جونم پس این روزا با مامانی همکاری کن تا امتحاناتش رو به خوبی تموم کنه و تمام وقت در کنارت باشه. ما هم منتظر خبرهای خوب از سمت تو میمونیم
rasta
23 اردیبهشت 92 22:34
ای جاانمممممممممممممممم چه پسر خشگلی، فدای اون چشمای آبی و قشنگت عزیزم ، خیلی خوشحال میشم مامانی ، با افتخار لینک شدید من رو هم با هر اسمی که دوست داشتید میتونید لینک کنید، راستی ی سوالی دارم که خصوصی میپرسم ، رمز هم خصوصی میزارم
زهره مامان آریان
23 اردیبهشت 92 23:39
امیدوارم مامان و بابا موفق باشن در کنار همکاری جانانه شما گل پسر
مامان امیر مهدی
24 اردیبهشت 92 2:25
سلام ممنون که بهمون سر میزنید.
رمز مطلب رو حذف کردم تشریف بیارین


چشم اومدیم
مامان شروین و آذین عزیز
24 اردیبهشت 92 8:39
ممنونم برای حضورت آقای زیبا
خودمم خیلی وقتا ازین سرویس بلاگفا عصبی و اشفته میشم.
به هر حال ما ارادت داریم قربان


ما مخلصیم
مامان کیانا
24 اردیبهشت 92 12:18
ایشالله امتحانات رو خوب پشت سر بذارید و هر روز از روزانه های مسیحا جون برامون بگی.
عمه واریسا کوشمولو
24 اردیبهشت 92 13:27
سلام مسیحا خوشگل خاله انشالله مامانو بابا امتحاناشونو به خوبی به پایان برسونن و زودی با عکسای خوشگلت بیان
مینا مامی لیانا
24 اردیبهشت 92 18:49
سلام سلام
ماشالله به این گل پسری خوشگلتون
ایشالا امتحاناتتون رو هم با موفقیت بدین


ممنون، چه خبر از لیانا جون؟؟
عکس نی نی خودت رو پیدا کن
24 اردیبهشت 92 22:34
سلام مامانی بدو بیا ادرس عکس اپلود شده نی نی تون رو برام بزارید تا عکس نی نی خوشملتون رو توی بزرگترین البوم نی نی ها ثبت بشه زودی بیا منتظرم
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
24 اردیبهشت 92 22:35
چه نی نی خوشملی ماشاله هزارماشاله یه سر ی بما هم بزنید خوشحال میشم


چشم حتما
مامان امیر مهدی
25 اردیبهشت 92 0:32
قربون این پسر خوشگلم برمهر وقت میام تو وبلاگتون دلم وا میشه.از طرف من محکم ببوسش


ممنون شما خیلی لطف دارین ، ببوس اون عسل منو
saya
25 اردیبهشت 92 0:56
سلام عزیزم رمزخصوصی
معصومه
25 اردیبهشت 92 9:54
عزیزم پسملت خیلی نازه و منم دوست دارم اگه نی نیم پسر شد اسمش رو بذارم مسیحا یا اهورا
ایشالله
به وبلاگ نی نی جاری من که من درست کردم سر بزنید لطفا


انشالله به سلامت به دنیا بیاد ، آدرس وب خودتو نذاشتی آدرس نی نی بلاگ رو گذاشتی ، تصحیحش کن تا بتونم بیام
SaYa
25 اردیبهشت 92 11:40
سلام عزیزم...مطالب واست باز شدن؟
ببخشید دیشب عجله داشتم...چشم لینک میکنم
اسم وبم باشه ممنون میشم گلم


اره باز شدن ، حتما
مامان ایدین
25 اردیبهشت 92 12:13
سلام خانومی من لینکتون کردم شما هم به اسم شکلات من ایدین اگه دوس داشتین لینک کنین


سلام به روي ماهت ، به روي چشم
پریسا
25 اردیبهشت 92 14:25
سلام

مسیحا عزیز خاله چطوری

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم

می خوام بهت بگم من دیگه از فردا تو دنیای مجازی نیستم
اگه وقت کردی بیا از خاله خداحافظی کن چون خیلی دلم برات تنگ میشه شاید هم آخرین باری باشه وبلاگم رو می بینی
آپت هم یه دونه بود مثل خودت مامانیت هم تو درس و زندگی موفق باشه خداحافظ عزیزم


آخه چرا؟؟؟؟؟
مامان شروین و آذین عزیز
25 اردیبهشت 92 22:11
آقا مسیحا نازنین ما هم با کلی عکس جدید آپ کردیم .به مامانی بگو فراق بال پیدا کرد بهمون سربزنه
متشکرم که پیغامم رو میرسونید


به روی چشم آمدیم البته اگه کد امنیتی بلاگفا اجازه بده
مامان ایدین
26 اردیبهشت 92 3:21
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
میرزا کوچک خان
27 اردیبهشت 92 15:48
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 20:40
سلام دوست خوبم با دو پست جدید به روزم ..
مامان مرضیه
28 اردیبهشت 92 12:05
ماشالا چه مسیحای خوشگلی
خدا حفظش کنه این عکسش واسه روی مدرک دکتراش هم خوبه خیلی آقا افتاده


ممنون ، چشاتون خوشگل میبینه
مامان ایدین
29 اردیبهشت 92 4:05
سلام خانومی یه پست در مورد روانشناسی کودکان دارم خیلی اموزنده و جالبه حتما بازدید کنین
SaYa
29 اردیبهشت 92 12:22
سلام گلم...ببخشید با موبایل که میام یه جوریه که نمیتونستم لینک کنم مرسی از اینکه اومدی لینکتون کردم
راحله
29 اردیبهشت 92 16:40
ای جاااااااااانم قربووون گل پسرانشالله مامان و بابا تو امتحاناتشون موفق باشن ولی با یه نی نی خوشکل درس خوندن خیلی سخته هااااا
مامانی رادین دردونه
29 اردیبهشت 92 17:56
سلام مامانی مسیحا جون پسر خوشگلتو از طرف من یه بوس محکم کن ایشالا امتحاناتت با موفقیت باشه عزیزم.
saya
30 اردیبهشت 92 15:15
مرد که باشی...مجبور میشوی غیرممکن هارا تجربه کنی... مجبوری درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیرممکن ها را میبیند... دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد... عجب موجود عجیبی هستی... هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد به چروک های روی صورتت... زیرا تو مردی... روز پدر بهانه است...بی بهانه روزت مبارک پدر...
مامان آروین
31 اردیبهشت 92 17:41
خدا حفظت کنه عزیم عاااااااشقتم گلم فدای چشای خوشگلت


مرسی خاله لطف دارین
سارا زارع
31 اردیبهشت 92 18:05
سلام عزيزم.ني ني چشم قشنگي داري .انشاالله كه هميشه زير سايه پدر مادرش صحيح و سالم باشه .منم فردا اول خرداد ميرم تو چهار ماه برام دعا كن ني ني منم سالم باشه.بهمون سربزن


انشالله به سلامت به دنیا بیاد ، چشم حتما سر می زنم
مامان ایدین
2 خرداد 92 0:20
مسیحای عزیزم مرد فردا روزت مبارک


ممنون خاله روز آيدين جون هم مبارك
عمه ی آتنا
2 خرداد 92 14:41
ماشااله گل پسرتون خیلی خوشگلهههههه
منم لینکتون کردم


مرسی ،شما هم لینک شدین
خاله نسرین مامان صدف
3 خرداد 92 16:31
مسیحای نازم، قربون اون چشای آبی قلمبت! ممنون که به وب صدفی نمک خونه سر زدی.با افتخار لینکت میکنم.اگه دوست داشتی منو با همین اسم لینک کن. امیدوارم چشمای آبیت مثل آبی دریاها پاک و زلال بمونه.
مامان پریسا
3 خرداد 92 18:07
ما منتظر میشینیم تا مامان و بابا بتونن به شما کمک کنن عزیزم.
خاله ماریا
3 خرداد 92 18:54
عزیزم با موفقیت لینک شدی تو هم منو بلینک اوووووووووووووووووووووم بووووووووووووس دوستت دارم مسیحا جونی بازم ب من سر بزنیا


حتما خاله
مامان زهرا
4 خرداد 92 3:06
پس ک شیطون روزت مبارک مرد کوچک
مامان ایدین
5 خرداد 92 1:56
جیگری چطوری خاله نیستی


سلام خاله ، هستيم مي رسيم خدمتتون
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:43
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .
مامانی طهورا
8 خرداد 92 20:47
ماشششششششششاله خدا حفظش کنه
خاله ماریا
9 خرداد 92 12:14
سلاممممممممم مسیحا جونم خوشگل خاله دلتنگت بودم حسابی ..مامانی مسیحا جونم انشاالله موفق میشی .شش ماهه شدنت مبارک


مرسی خاله
آرزو
15 خرداد 92 19:13
بیامسیحاجون خاله ی دونه محمد واست گذاشتم بیاببین بردمش دریا بازی کنه بیاخاله جون ببینش
رضوان
16 خرداد 92 20:21
سلام مامانییییییییی
هزار ماشالاااااااااااااا پسملتون خیییییییییییییییییلی نازه
اگه با تبادل لینک موافقید به وب منم بیاید خیییییییییییییییییییییلی خوشحال میشم


چرا که نه، حتما
آرزو
22 خرداد 92 18:35
براش ساختم ولی خیلی سخت بود مدیریتش
مرضيه (مامان محمدمهدي)
28 خرداد 92 11:46
سلام خانم ماشاالله، چه چشماي نازي الهي خدا حفظش كنه