مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

دنیای مسیحا

یه دنیا تحول

1392/3/8 21:59
نویسنده : مسیحا ناصری
3,611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عــــــــــــــــــــــــــــزیزانم

زیاد وقت ندارم  مفصل توضیح بدم البته من خیلی وقت دارم ولی بعضیا وقت ندارن بهم کمک کننقهر ولی به هر حال اومدم  بگم  ..... شــــــــــــــــــــــــش ماهه شدم - یه قاشق غذا خوردم - و.... اولین کلمه را گفتم  تازه هر دقیقه یه بار تکرار می کنم حالا سر فرصت میام کامل براتون میگم ، 

راستی حدس بزنید چه کلمه ای رو برای اولین بار به زبون آوردم؟

 

پسندها (1)

نظرات (73)

مامان حنانه زهرا
8 خرداد 92 21:26
شش ماهگیت مبارک عزیزم حتماگفته بابا درست گفتم
شهرزاد
8 خرداد 92 21:38
مبارک باشه مسیحا خوشگله من می گم گفته بابا چون هر بچه ای رو دیدم اولین کلمش بابا بوده مثل آراد!
مامانی طهورا
8 خرداد 92 22:07
لینکت کردم خوششششگل

ممنون شما هم لینک شدین
مامان شروین و آذین عزیز
9 خرداد 92 11:05
هزار الله اکبر به اینهمه زیبایی
به نظرم گفته باشی"د"
آخه اولین بار دخملم چنین هجایی رو تلفظ کرد
آخه مگه نی نی تو 6 ماهگی حرف میزنه که بعضیا نوشتن میگه بابا؟
از دست ما آدمها با این ذهن خارق العاده ای که داریم

سلام خاله ، حدست درست نبود
خاله ماریا
9 خرداد 92 12:18
اشتباهی توپست قبلی نظر گذاشتم عزیزم دوشگل من گفتی بابا
SaYa
9 خرداد 92 12:51
سلام عزیزم
6ماهگیت مبارک
چه عکست خوجله ه ه ه ه
حتما گفتی بابا نه؟
آخه مامانم گفت من گفته بودم بابا


منون ، تو پست بعدی میگم
خاله ماریا
9 خرداد 92 21:36
واااااااااااااااای مسیحا دیوونت شدم خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت یعنی میشه مسیحای من عاشقتم دوشگل خاله
خاله ماریا
9 خرداد 92 21:39
عاشقتم دوشگلم نمیتونم از وب برم بیرون
مریم--------❤
9 خرداد 92 23:30


♥ نیم وجبی ♥
10 خرداد 92 12:50
عزیز دلم 6 ماهگیت مبارک باشه چقدر نااااااازه این عکس احتمالا بابا یا شادیم ماما
مامان اروین
10 خرداد 92 18:57
سلام چققدر نی نی تون نازه به منم سر بزنید لینکتون کردممثل نی نی من چشماش ابیه اخی


چشم حتما میاییم
مامان اروین
11 خرداد 92 8:55
سلام ممنون از حضورتون با اسم وبلااگم شما رو با چه اسمی؟


سلام ، ( دنياي مسيحا )
سوگند
11 خرداد 92 10:53
سلام من سوگندم و 12 سالمه


خیلی نی نی تون نازه واقعا خوشکله


اگه اشکالی نداره من شما رو لینک میکنم


امیدو ارم دوست های خوبی شیم


اتنا مامان نگین
11 خرداد 92 12:38
سلام عزیز خاله خوبی؟ایشالله فصل امتحانات مامان بابا تموم شده باشه وموفق باشن .6ماهگیت مبارک عزیزم .به نظرم بابا یا مامان یا اب یا ددخصوصی داریا


ممنون خاله
سایدونه یه دونه
11 خرداد 92 12:46
عزیزم لینکیدمتون
اسپند یادت نره واسه گل پسر

شما هم لينك شدين
سوگند
11 خرداد 92 13:03
سلام میتونین سوگند لینک کنین ممنون
مامان اروین چشم ابی
11 خرداد 92 14:37
سلامی به تلخی هسته ی هلو دوست عزیزم بدرود من وبمو حذف میکنم امید وارم مردم با حرفا شون دل هیچ کسی رو نشکونند خدا حافظ برای اخرین بار به وب اروین بیا تا شادش کنی چون صبح تا حالا گریه میکنه دوسست دارم مامی مسیحی و خود کوچولو
مامان آنیسا
11 خرداد 92 17:18
عاشق چشاتم چشم آبی نازلابد گفته مامان که اینقدر مامانی ذوق کرده!مبارک باشه عزیزم اولین هات


ممنون خاله ، پست بعدی میگم
مامان ملیکا
11 خرداد 92 17:25
عزیزمی ماشاالله به جونت گلم ماما رو میگی یا بابا رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ایدین
12 خرداد 92 2:21
مبارک باشه عزیزم


ممنون
مامان امیرعلی
12 خرداد 92 11:24
وای ماشاالله چقدر نازه خدا حفظ اش کنه پسر من هم چشمهاش سبز است و خوشحال میشم به وبلاگ ما هم یه سر بزنید


به روي چشم
آرزو
12 خرداد 92 14:19
سلام خاله جون خوبی وای نانازمن بیا ب من سری بزن منم بازمیام امروزوقت نداشتم زیاد بمونم پیشت عزیزم
مامان امیر علی
12 خرداد 92 16:24
با افتخار لینگتون کردم
شما هم با نام امیر علی خان اف اگه دوست دارید لینگ کنید


شما هم لینک شدین عزیز
خاله ماریا
12 خرداد 92 16:39
سلام مسیحای من از چند مرورگراستفاده کردم نشد


احتمالا مشکل از سرور اپلود عکسهاست
مهسا مامان نورا
12 خرداد 92 20:31
سلام از اینکه شما رو لینک کردیم خوشحالم چه پسمل نازی هزار ماشاله واسش افند دود کنید به ما سر بزنید امیدوارم دوستای خوبی باشیم واسه هم .کلمه بابا رو معمولا بچه ها واسه اولین بار میگن.


ممنون شما هم با افتخار لینک شدین
مامان یاسمن و محمد پارسا
13 خرداد 92 11:38
6 ماهگیت مبارک عزیزمحتما بهبه می گی نازی


ممنون خاله
ارلا
13 خرداد 92 17:39
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم
آرزو
13 خرداد 92 22:42
سلام گداشتم بیا ببین مسیحا جون
زهره مامان آریان
13 خرداد 92 23:53
شش ماهگیت مبارک. حتما بابا یا ماما معمولا اولین کلمه بچه هاست
SaYa
14 خرداد 92 13:17
سلاااام عزیزم خوبی؟بیا بگو قندعسل چی گفته دیگه
مامی آوید
14 خرداد 92 13:42
هزار ماشالا به این گل پسر که غذا خور شده و زبون هم باز کرده... فکر کنم گفته مااااااااامااااااااا.. چون دخترم اولین چیزی که گفت ماما بود
رضوان مامان رادین
14 خرداد 92 17:50
ای جونممممممممممم...حتما گفتی بابا
rasta
14 خرداد 92 23:11
خوشجل خودمه این نینی .، منم ی نینی این شکلی میخااااااااااام حتما گفتی ماما
مامان ملیسا
15 خرداد 92 9:12
سلام به منم سر بزنید چه پسر ناززی داریند


ممنون حتما مياييم
پرهام ومامانش
15 خرداد 92 13:46
لابد دددددددددددددددددددددددددد میگه!
مریم--------❤
16 خرداد 92 13:12
6 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ایدین
16 خرداد 92 18:22
واسش اسفند دود کن
آرزو
16 خرداد 92 18:45
بیا باز واست گذاشتم
نازی
16 خرداد 92 21:13
وای چقده نازه با اون چشای رنگی
مامان بردیا
17 خرداد 92 12:51
چه پسر نازیبه ما سر بزنین اجازه بدین تا لینکتون کنیم.شما هم اگه دوست داشتین مارو لینک کنین تا دوست بشیم
SaYa
17 خرداد 92 14:59
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟ مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!! اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم... شاد باشی
مامان بردیا
17 خرداد 92 15:58
سلام ممنون که سر زدید.بردیا هستی مامان بابا
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:36
عزیزم مبارکه.مامان اسفند فراموش نشه.ماشالا.ببوسش.دیریازودآپ بشی مادوستون داریم
مامان نرگس جون
18 خرداد 92 12:49
خدای من چه نازه .... چه چشمای قشنگی داره .... خدا برات حفظش کنه این پسر نازت رو. ممنون که به من سر زدی ...
مامان نرگس جون
18 خرداد 92 12:51
راستی به نظر من اولین کلمه که گل پسرت گفته ممه هست.... دختر منم اول ممه گفت بعد بابا.
SaYa
18 خرداد 92 21:59
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است.... پس آنگونه جاری شــــوید که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ... نه نـــــــفرت در دلشـــــــان برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده
مامان درسا
20 خرداد 92 0:34
6 ماهگیت مبارک گل پسر. احتمالا بابا.
SaYa
20 خرداد 92 16:11
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
مامان شروین و آذین عزیز
20 خرداد 92 21:50
بابا جان یه کمی به این آقا پسر زیبای ما هم برس و برای نوشتن حرفاش وقت بزار دیگه
امتحان همه دانشگاهی ها تموم شد و فقط امتحان کاندیداهای ریاست جمهوری تا جمعه قراره طول بکشه.
بس نیست اینهمه درس خوندن


چشم دو سه روز آینده می اییم و هر روز هستیم
مامان ملینا
22 خرداد 92 21:20
به منم سر بزنید خوشحال میشم خدا فرشته کوچولوتون رو براتون حفظ کنه
مامان بنیتا
23 خرداد 92 1:54
ای جونم خوشگل من به حرف افتاده احتمالا گفتی ماما یا ددر
زهرامامانه ایلیا جون
24 خرداد 92 4:48
آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت خوشحال ميشم به ديدنم بياي
نازنین
24 خرداد 92 11:05
عزیزم لینکتون کردم از اینکه به ما سر زدید خیلی ممنونم بازم از این کارا بکنید خوشحال میشم
شما هم مارو لینک کنید( آقا طاها)

شما هم لینک شدین عزیز
خاله ماریا
24 خرداد 92 12:09
عاشقتم خوبی مسیحای خاله
مامان حنانه زهرا
24 خرداد 92 21:35
آپ کن خاله
اگه اشکال نداره مارم لینک کنین


چشم حتما
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:20
مامان سپهر
27 خرداد 92 12:48
سلام عزيزم شش ماهگيت مبارك.
ماشالله چقدر ني ني تون نازه واسش سپند دود كنيد چشم نخوره.حتما گفته مم مم آخه سپهر منم 5 ماه و نيمشه همينو ميگه.با اجازه لينكتون كردم


ممنون شما هم لینک شدین
مامان شروین و آذین عزیز
27 خرداد 92 21:25
تورو خدا یه سر به اینجا بزن مسیحای عزیز اسم مادر گلت و تاریخ تولدت رو از دست دادم تو لینک دوستان کمک کمک
مینا مامی لیانا
27 خرداد 92 22:00
شش ماهگیت مبارک الهی 106 ساله بشی عزیزم
سوگند
28 خرداد 92 9:14
6 شیش ماهگیت مبارک کوچولو موچولوی خوشمل
اصلا خودتو ناراحت نکن معلومه که دروغ میگه ببین اگه نظرشو حذف نکردی دوراه داری ببینی که ای پی که اون پایین نوشته چنده حالا اونو با بعضی از نظرات مقایسه کن زبونم لال شاید یکی که میشناستتدوم میتونی اگه بازم ای پیشو داری بدی به نی نی وبلاگ یعنی تلگراف بزنی ببینی ایا گسی با این مشخصات اینجا وب داره یا نه


حذف کردم ولی اینا با تغییر ای پی میان
اتنا مامان نگین
28 خرداد 92 15:25
سلام عزیزم رسیدن به خیر ایشالله امتحاناتتون به خوبی داده باشید .فقط بهت میگم بی خیال تو این دنیای مجازی هم متاسفانه ادما دست از سرهم برنمیدارن .اصلا توجه نکن .پسر نقل ونباتتون سلامت باشه ولب همتون خندون.


مرسی عزیزم
مامان حسنا
28 خرداد 92 20:57
عزیزم شش ماهگیت مبارک
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


حتما
مامان حسنا
28 خرداد 92 21:20
مرسی عزیزم به عنوان حسنا جون
مامان ایناز
29 خرداد 92 9:00
عززززززززززززززیز دلم ماشالا خیلی نازه براش اسپند دود کن چشم نخوره چسرم.با اجازه لینکتون کردم افتخار بدین و لینک کنید


به روي چشم ، خوشحال ميشم
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 13:02
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
زهرامامانه ایلیا جون
2 تیر 92 18:01
مرا به غیر تو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم و هستی تو شاه مهدی جان در انتظار تو شام ها گذشت عمر عزیز / نگشت حاصل من غیـر آه مهـدی جان . . . ولادت امام زمان (عج) مبارک باد
مامان ملينا
3 تیر 92 19:18
سلام مسيحا جون اخرين بستمه زود بيا
مهتاب مامان مسیحا
4 تیر 92 8:39
عزیزم خودتو ناراحت نکن... حتما اون شخص کارگاه از آشنایانی است که چشم دیدن شما رو نداره بی خیال... به خودت و زنگیت و مسیحات فکر کن
سایدونه یه دونه
8 تیر 92 14:45
سلام سایدا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطفا کد 125رو به شماره 20008080200پیامک بزنید .منتظر رأیتونم خاله جونی ستاد انتخاباتی سایدونه
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:54
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم -------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای امشب یا فردا شبم پست قرار وبلاگی رو میزارم منتظرتم
خاله جونش
18 تیر 92 18:58
منو دل همنفسيم با نفس خيال تو ،نفسم همنفسم هر نفسم فداي تو


خالــــــــــــــــــــــــــــه جوووووووووووونننمم
زهرا
7 مرداد 92 12:08



الهی فدات شم حتما وقتی زبونت باز شده مامان بابات از خوش حالی بال در آوردن مخصوصا بابات چون من فکر میکنم اولین کلمه ای که به زبون آوردی بابا بوده منم دیگه خودمم وقتی زبون باز کردم گفتم بابا حالا هم فکر می کنم همه مثل کو چیکی خودمن.



ممنون خاله ، آره اولین کلمه گفتم بابا ، راستی آدرس وبت رو نذاشتی
مریم
8 مرداد 92 17:54
تو چقد نازی مسیحا فدات بشم بووووس


ممنون خاله