مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دنیای مسیحا

فوورایتها یا همون علاقه مندیهای من

1392/4/24 22:52
نویسنده : مسیحا ناصری
2,060 بازدید
اشتراک گذاری

 منم مث همه موجودات پس از سپری کردن دوران سکون و بی تحرکی  niniweblog.com وارد دوران شور و نشاط و تحرک شدمniniweblog.com   یعنی طوری که تا منو زمین میزارن سریع به یه طرف جهش بر می دارم و به وسایل خونه حمله ور میشم niniweblog.com   حالا دیگه بجز مامان و بابا،  من نسبت  به خیلی چیزا واکنش نشون میدم  ، یکی اینکه  وقتی  به در اتاق ضربه میزنند و میگن کیه ؟ : مسیحاست !!!  یعنی تو این حالت چنان ذوقی می کنم که انگار تموم دنیا مال خودمه 

 

جدیدا علاقه خاصی به لامپ و روشنایی دارم  تا اسم لامپ میاد من سریع بالا رو نگاه میکنم و دستم رو به سمت پریزها دراز می کنم یا صدای پیامهای بازرگانی که از تلویزیون میاد من به اونطرف خیز برمی دارم و به هیچ عنوان بند نمیشم niniweblog.com   وقتی هم میگن بریم آب بخوریم با حالت مشعوفی  سرم رو به سمت یخچال برمی گردونم ، خیلی چیزای دیگه هم هستند که توجه منو به خودشون جلب می کنند که خاص ترین اونا علاقه من به لب تابه ، به طوری که از دست زدن و نگاه کردن به لبتاب سیر نمی شم مخصوصا هنگامی که با سایت نی نی وبلاگ کار می کنمنیشخند

 


پسندها (1)

نظرات (45)

پرهام ومامانش
24 تیر 92 22:57
همینه دیگه حالا کم کم کارای شیرینی انجام میده که جز خوردنش کاری دیگه نمیتونی انجام بدی مامانی


آره واقعا
خاله ماریا
24 تیر 92 23:32
سلام خاله خوبی وای که چقد ناز شدی الهی خاله فدات بشه مسیحای من دوستت دارم


ممنون خاله شما چطوری ؟؟ کم پیدایی؟
مريم مامان نيكان
25 تیر 92 7:13
عزيز دلم خيلي خوشحال شدم وقتي ديدم تو جشنواره نفر3 شديد منم بهتون 2 تا راي دادم


ممنون خاله جون ، انشالا بتونم جبران كنم
پریسا
25 تیر 92 14:32
سلام

چه کارهای جالبی می کنی عزیز خاله از بچه های شیطون خیلی خوشم میاد
به دوستان می گم رای بهت بدن یه تبلیغ هم می کنم


شرمنده مي كني خاله
مامان ایناز
25 تیر 92 15:22
شیطون بلای خوردنی با لپ تاپ هم که کار میکنی دیگه حسابی خوردنی شدی
مامان ایناز
25 تیر 92 15:24
راستی مامانی شما مارو لینک نکردین؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم همین الان لینک می کنم
مامان شروین و آذین عزیز
25 تیر 92 15:53
سلام عزیزم
قربون خودت و قشنگیات و علاقمندیات.
چه زود بزرگ شدی هزار ماشاالله


ممنون ، خدانکنه خاله
SaYa
25 تیر 92 17:51
سلام عزیزم خوبی؟دختر انقدر دیر به دیر میایی آپ میکنی که بزرگ شدن گل پسرمون قشنگ میشه حس کرد
الهی فداش بشم چه بزرگ شده نفسی
واسه پست قبل خیلی ناراحت شدم
بمیرم که مریض شده بود
عزیزم پست 33 ادامه مطلبش کد36 مال شماست
خیلی خیلی ناقابل و کمه ....مواظب عشق کوشولوم باش
فداااش بشم عزیزمه


ممنون خاله مهربون ، ممنون بابت دعا های قشنگت
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 18:59
ماشاالله هزار ماشاالله هزار الله اکبر به وجود نازنینت ...
مامانی از بس یوزارسیفت زیباست یادم میره مطالبتو بخونم عاشقشممممممممممممم خدا برات سالم نگهش داره انشاالله.


ممنون ، خدا امیرمهدی جون رو حفظ کنه
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 19:01
فدای اون چشمهای درخشانت بشم من نفس خاله عزیز دلم نازنینم الهی قربون نگاه شیرینت برم من فدات بشم من عزیزم گل قشنگم.درد و بلات به جونم مامانی گلم.عاشقتم.


خدانکنه خاله ، خیـــــــــــــــــلی لطف داری
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 19:01
گل زیبای خلقت فرشته نازنین خدا عاشقتمممممممم مسیحای نازنینم.


ممنون بابت ابراز محبتهای همیشگی و بی حد واندازت
مهسا مامان نورا
25 تیر 92 19:02
جون دلم عزیزم ماهی خاله ماه میدرخشی هزار ماشاله نازم نه بابا یه پا مهندس IT شدی واسه خودت قشنگم فدای اون چشمای نازت


ممنون خاله ،آره دیگه عصر تکنولوژیه منم میخوام عقب نمونم
رضوان مامان رادین
25 تیر 92 20:27
ای جووونم پسر عسل ما هم بالاخره داره شیطنت هاشو نشون مامان و باباش میده...هزار ماشا...///به مامان بگو حالا حالا ها مونده که شیطنت های منو ببینید ...کم کم خودمو نشون میدم


حتما خاله
مامان امیرعلی گلی
25 تیر 92 22:02
سلام عزیزکم خیلی خوشحالم که خوب شدی
قول بده دیگه مریض نشی گلم


سعی می کنم خاله
SaYa
26 تیر 92 1:05
سلام عزیزدلم خوبی؟گلم مرسی بابت دعای خیلی خوبت برام
گلم جز 17 هست ولی مادرت باید 31 بار بخونه همین جز و در آخر مثل اینه که 31بار قرآن ختم کردن
ولی دوستان مهلت خواستن و تا 30 مرداد وقت هست برای تکمیل جز...
اگر میخوان بهم اطلاع بده که اسمشونو بنویسم عزیزم


حتما ، چه چيزي بهتر از اين
خاله ی آریسا
26 تیر 92 9:38
این شیرینترین دورانشونه چون همه چیزو میشناسن و کلی بهش دقت میکنن
اما مواظبتشونم بیشتر میشه پس یه خسته نباشی حسسسسسسابی برای مامانی و بوووووووووووس برای مسیحا


ممنون ، ولي خستگيشون خيلي لذت بخشه
شيدا
26 تیر 92 18:48
واي كه چقدر شيطون شدي !!!
ايشالا زود بزرگ شي !
خودم كلي چيز ميز بهت ياد ميدم...
بعد با يكي هم آشنات ميكنم باهاش دوس شي


پس باید منتظر بمونم؟
مامان حنانه زهرا
26 تیر 92 19:32
ماشالله چه شیطون بلا.نکنه میخواد مهندس کامپیوترشه دس ازسر لب تاپ برنمیداره چه ناز میخنده جیگر منم اپم
بهار مامانه برسام
26 تیر 92 23:45
جونم ناز پسری هلاک کار کردنت با لپ تاپم دورت بگردم گل پسری هزارماشالله به این مسیحا عسلی عزیزم معلومه که دنیا مال شما فرشته های پاک و معصومه عزیزمی
بهار مامانه برسام
26 تیر 92 23:51
گلم من شما رو با کمال میل و افتخار لینکتون کردم و امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
خیلی خیلی خوشحالم که جشنواره نی نی شکمو اگه واسه ما نتیجه ای نداشت یه نتیجه ی خوب داشت اونم آشنایی با شما و مسیحای عسل و نازنازیه
عزیز دلم اگه لطف کردی و تمایل داشتی وب برسامی رو لینک کنید بی زحمت به همون اسم اصلیه خودش لینک کنید الان به خاطر جشنواره اسمش رو تغییر دادم البته نتیجه ای هم نداشت
اسم وب برسام " برسام تنها دلیل زندگیم" بود و بعد جشنواره هم باز به همین نام تغییرش میدم
هرچند که بعید میدونم دیگه تمایلی به ادامه ی تبلیغ و اینجور چیزا داشته باشم رتبه ی 105 خیلی کمه و شاید اصلا عکس های برسام رو هم بردارم
البته هنوز تصمیم نگرفتم
ببخشید زیاد حرف زدم
برای شما و گل پسری آرزوی سلامتی و تندرستی و شادی در کنار خانواده ی محترمتون رو دارم
تنتون سالم و دلتون شاد
در پناه خدا

به روي چشم حتما لينكتون مي كنم
مامان ملیکا جون
27 تیر 92 2:05
عزیزم از این به بعد شیرین کاری هاش روز به روز افزوده میشه انقدر که از دستت در میره بنویسید ماشاالله به جونش
مامان درسا
27 تیر 92 3:49
به به چه پیشرفتهایی
مامان ایناز
27 تیر 92 10:59
ممنون خانمی
مامان بردیا
27 تیر 92 14:15
وای چه دوران قشنگی.حالا مونده مامانی .اینقدر شیرین و شیطون بشه
مامان الینا
27 تیر 92 14:34
خانمی اخه کی دلش میاد بگه این نی نی زشته چرا بیخودی ناراحت میشی انشاالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه و سالم و پیروز باشه


نه ناراحت نیستم فقط میگم چرا همه رو یه جور می بینید خب احتمال هم بدید شاید کسی واقعا زحمت کشیده
سحر(آبجی محمد طاها)
27 تیر 92 15:08
خیلییییییییی نازی عزیزم داداش منم تا لبتاب می بینه سینه خیز می ره سراغش.واسه گل پسریپیش ما هم بیا


چشم ، اومدم عزیزم
پگاه مامان آرتین
28 تیر 92 11:49
عزیزم عاشق رنگ اون چشمای دریایتم.مامان اسپندفراموش نشه.

لپ تاپم که بلدی وروجک


ممنون خاله
سحر(آبجی محمد طاها)
28 تیر 92 13:41
نی نی وبلاگ رو دوست داری؟
دختردایی بتول
29 تیر 92 11:15
اقققققققققققققققققققققققققققاپسسسسسسسسسسسسسسسسسسسر ماقربونت برم الهی که با هرکدوم از حرکات جدیدت مارو دیوونه میکنی


ممنون دختر دايي
متین
31 تیر 92 17:48
مرسی که سر زدین
با افتخار لینک کردم
اگرمایل بودین به اسم ففل پسری بی همتا لینک کنید
پسر ناز چشم ابیتون و ببوسین و براش همیشه ارزو سلامتی میکنم


ممنون ، با افتخار لینک شدین
سید محمد
5 مرداد 92 15:32
سلام عزیزم ، انجام وظیفه کردم ، انشاءالله در تمام زندگیت و تمامی امتحانات زندگی و الهی اول بشی
به امید موفقیتت
14 صلوات مدیونی
التماس دعا

ممنون ، لطف کردین
زهرا
7 مرداد 92 11:50
وای خدای من عجب پسر نازی هست این مسیحا جون کارای عجیب غریبش هم که نگوووووووووووووووووووووووووووووووووو.


ممنون خاله ، آدرس وبت نذاشتی
سحر(آبجی محمد طاها)
7 مرداد 92 12:07
عکسات خیلی قشنگه
دخی زبل
8 مرداد 92 0:02
عجیجم تو چقد نازی خدا حفظت کنه برا پدر مادرت


میسی خاله
دخی زبل
8 مرداد 92 0:09
نیگاش میکنم انرژی میگیرم خدا حفظش کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مرداد 92 10:43
الهی فدای اون لبخندهای خوشگلت بشم من


a.a
10 مرداد 92 22:31
سلام مامان مسیحاجون
من خاله امیرعباسمم
تشکربابت حضور شما رو لینک کردم
زحمت میکشید با اسم سربازکوچولو لینک کنید
بازم تشکر


حتما ، خوشحال میشم
ryback
13 مرداد 92 15:17
تا جایی که تونستم این ور و اون ور رفتم و رو انداختم.
امروز بعد از ظهر هم قبل افطار میرم یه دور ی میزنم.
یه پست هم گذاشتم که تا آخر هفته هیچ پست دیگه ای نمی ذارم تا اون پست تو دید باشه.
خسته شدم ولی مطمئنم که نتیجه میده. . . خیلی چاکریم مسیحا جونگگگ


واقعا خسته نباشی داداش گلم
امنه
15 مرداد 92 17:21
وای مسیحا ماشالا تو چقد نازی.خوش بحال مامانو بابات.من بهت رای دادما


ممنون از لطفتون
نسیم
16 مرداد 92 12:58



تورک قیزی
18 مرداد 92 1:38
خیلی خوشگلی نی نی جووووووون
خدا حفظت کنه


ممنون گلم
مرضيه (مامان محمدمهدي)
21 مرداد 92 8:52
پس مسيحا جونم مثل گل پسر من مهندس تشريف دارند؟!
مامان کیاراد(آرزو)
2 شهریور 92 17:25
سلام.هم وب قشنگی دارین هم گل پسر قشنگیخیلی نازو دلبره ماشاا..._خوشحال میشیم پیش ماهم بیاین


چشم حتما سر می زنیم
مبین و ترانه...دادایی و خواهری
18 مرداد 93 7:53
سلام...من یهویی با وبتون لشنا شدم واین اولین باریه ک بش سر میزنم وواقعا دلم نیومد ک نظر ندممممممممممم...الهی فدای مسیحا بشم پسرتون خیلی نازوبانمکه خدا همیشه واستون نگهشداره و سایتون بالای سر میسیحا باش.... خوشحال مبشم اگه به وبه منو خواهریم=ترانه بیاین و نظر بدین....