مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

دنیای مسیحا

نتایج نهایی مسابقه

1392/5/19 2:39
نویسنده : مسیحا ناصری
2,056 بازدید
اشتراک گذاری

رتبه اول

 

 

 

سر انجام پس از یک ماه ونیم تلاش بی وقفه نتایج جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ اعلام شد و من در این جشنواره  از بین 752 شرکت کننده با تعداد 1728 رای رتبه اول رو بدست آوردم  ، از همه عزیزانی که لطف کردن و  به من رای دادن تشکر می کنم و امیدوارم که یه روزی بتونم محبتهایشان را جبران کنم ، ما در این مدت به بیش از پنج هزار سایت و وبلاگ سرزدیم که خیلی از این عزیزان با اینکه شناختی از ما ندارند اما علاوه بر رای در پست ثابت وبلاگشون برای ما تبلیغ کردن که چون تعداد این عزیزان  زیاد است در اینجا نمی تونیم که اسم این عزیزان رو ذکر کنیم به همین علت  فقط ازشون تشکر ویژه می کنیم و حتما برای تشکر به وبلاگشون سر می زنیم ، به همه شرکت کنندگان در مسابقه خسته نباشید و تبریک میگیم چون تمام شرکت کنندگان از هر لحاظ شایسته بودند و امیدواریم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن ، از کادر مدیریت نی نی وبلاگ هم تشکر می کنیم به خاطر اجرای این مسابقه و اینکه باعث شدن ما بتونیم دوستای جدیدی در دنیای مجازی پیدا کنیم .

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه 

اینم عکس ارسالی به مسابقه

پسندها (2)

نظرات (158)

پرهام ومامانش
19 مرداد 92 2:29
مبارک باشه امیدورام همیشه درتمام مراحل موفق باشین


امیدوارم در کنار پرهام جون همیشه شاد باشین
ماماني مهديار
19 مرداد 92 6:42
سلام ني ني جون شكمو.خبلي خوشحال شدم عزيزم كه اول شدي .بهت تبريك مي گم.تا هميشه موفق باشي عزيزم.
بي اجازيه اومدم كه بگم اگه افتخار ميدين تبادل لينك داشته باشيم


ممنون ، چرا که نه خوشحال میشم
*** همسایه دیوار به دیوار ***
19 مرداد 92 10:09
سلام تبریک صمیمانه مارو پذیرا باشید

عالی بود

خوشحال شدیم

حقش بود


ممنون لطف دارید
*** همسایه دیوار به دیوار ***
19 مرداد 92 10:12
شعر اقا خرگوشه برای بچه کوچولو های ناز نازی یک روز یه آقا خرگوشه رسید به یه بچه موشه موشه موشه دوید تو سوراخ خرگوشه گفت : آخ وایسا، وایسا، کارت دارم من خرگوش بی آزارم بیا از سوراخت بیرون نمی خوای مهمون یواش موشه اومد بیرون یه نگاهی کرد به مهمون دید که گوشاش درازه دهنش بازه، بازه شاید می خواد بخوردم یا با خودش ببردم پس می رم پیش مامانم آنجا می مونم مادر موشه عاقل بود زنی با هوش و کامل بود یه نگاهی کرد به مهمون گفت ای بچه جون! این خرگوشه خیلی خوب و مهربونه پس برو پیشش سلام کن بیارش خونه
ღبارانღ
19 مرداد 92 10:29
سلام..تبریک می گم...موفق باشید همیشه...


ممنون ، شما هم همینطور
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 مرداد 92 10:41
تبریک می گم نانازی ایشالاه همیشه موفق و پیروز باشی عزیزم


ممنون خاله
پریسا
19 مرداد 92 11:22
سلام

تبریک بابت اول شدنت

برای این رتبه خودتون خیلی تلاش کردید مسیحای عزیز

من خودم موقعی که فهمیدم دوم هستید هر چقدر هم رای جمع می کردم احتمال اول شدنتان برایم غیر ممکن بود یه نظر خصوصی برای وبلاگ شگفت انگیز گذاشتم هر چی باشه اون داخل دنیای مجازی بیشتر دوستدار داره بازدید وبش هم بالا تر است از وبلاگ های دیگه به نظر من یکی از دلایل اول شدنتان حمایت هفته آخری وبلاگ شگفت انگیز از شما بود برای اول شدنتان
موفق باشی همیشه

ممنون خاله ، انشالله بتونم جبران کنم
مهسا مامان نورا
19 مرداد 92 11:34
هووووووووووووووورااااااااااااااااااااا تبریک میگم خوشکل خاله شما حق اول شدن رو داشتی


لطف داری خاله جون
ملیکا
19 مرداد 92 11:45

آفرین خاله..........
دست و جیغ و هوراااااااا
قربونت بره خاله راستی من بازم میام منتظر عکسای خوشجلت هستما....
فعلا خاله..

موفق باشی خاله
سید محمد
19 مرداد 92 12:06
سلام : الحمدلله که اول شدی . خیلی خیلی خوشحال شدم . انشاءالله در همه جا و همیشه در تمام زندگیت اول بشی
14 صلوات مدیونی
التماس دعا


با آرزوی سربلندی برای شما
گیلونه لاکو
19 مرداد 92 12:38
سلام خاله
خوشحالم که اول شدی،

برات آرزو میکنم همیشه تو زندگیت در کنار مامان و بابا برنده باشی عزیزم

میبوسمت نازناز


ممنون
الهه
19 مرداد 92 12:45
هی وای من پس به وبا تبلیغ ککردم اثر کرد هوووووووو


آره خاله ممنون
مامان امیر مهدی (سوده)
19 مرداد 92 12:55
سلام خدا رو شکر زیبا پسر فرشته قشنگم مبارکه نفس خاله خیلی خوشحال شدم گلم.

ممنون خاله جون
نگار(مامان سام)
19 مرداد 92 13:05

مبارکه مسیحا جون تبریک میگم اول شدی ایشالله همیشه موفق باشی.


ممنون ، انشالله همیشه سلامت باشید
کشو
19 مرداد 92 14:01
سلام عزیزم بهت تبریک میگم واقعا اولی لیاقتش بود که خدا رو شکر بهش رسیدگل پسرمون


سپاس، لطف داری عزیزم
تورک قیزی
19 مرداد 92 14:16
مبارک باشه
موفق باشی همیشه عزیزم خیلی خوشگلی
یکی از عکسات رو کپی میکنم نگه دارم واسه خودم اجازه میدی؟


خواهش می کنم ، قابل شما رو نداره
علی قدوسی
19 مرداد 92 14:22
سلام :


درود بر شما عزیزم .

بسیار بسیار خوشحال شدم .

و آرزوی موفقیت در تمام مقاطع زندگی رو برای شما و کوچولوی دلبندتون دارم . . .

موفق و موید باشید

یا حق


با آرزوی شادی و سلامتی برای شما
ساناز
19 مرداد 92 14:23
سلامممم خاله جووون مبارک باشه
خیییلیی خیلییی خوشحال شدم گلم
ایشالله تو تمام مراحل زندگیت همیشه نفر اول باشی


لطف داری خاله
مامان امیرعلی گلی
19 مرداد 92 15:58
تبریک تبریک
ایشالله تو همه مسابقات زندگیت اول شی نی نی شکمو


ممنون ، خاله
محمدعلي12ساله
19 مرداد 92 16:21
سلام خيلي خوشحال شدم
ازطرف من لوپاشوبكشيد


ممنون عزیزم
zahra
19 مرداد 92 17:01
جدی می
میگی؟ای جااااااانم...عزیزم...
تبرییییییییییییییییییییییییییک...
تبریییییییییییک
هوراااااااااااااا...خیلی خوشحال شدم عزیزم


ممنون گلم
سپید ماما علی
19 مرداد 92 17:07
خیلی خیلی تبریک
اول شدن این گل پسر خوشگل بین این همه نینی کار بسیار خارق العاده ای بوده...
امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه

ببوس شیرینی زندگیت رو...


ممنون ، لطف داری خاله
آزاده
19 مرداد 92 17:29
سلام.تبریکککککککککککککککک. امیدوارم در تمام مراحل زندگی اول و برنده باشی عزیزم


سلامت باشی خاله
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 17:58
تبريك ميگم.موفق باشي عزيزم
واقعا پسر زيباييه مسيحا جون.خدا حفظش كنه براتون


ممنون ، خدا حافظ علی جون باشه
نازگل امیر
19 مرداد 92 18:14
به به مبارکه پس شیرینیش کو؟؟؟


ممنون ، خدمت میریسیم
Hdnh
19 مرداد 92 18:58
من فرستادم برات امیدوارم اول بشی


ممنون ،
آرشیدا
19 مرداد 92 20:00
سلام منم یکی از شرکت کننده های مسابقه بودم و خیلی کنجکاو شدم ببینم این نی نی جیگر کی بوده که اول شده و خودم عاشقش شدم چه برسه به بقیه مبارکت باشه عسیسم میبوسم چشای قشنگتو ماشااله الاحول ولا قوه الا باله


ممنون عزیزم ، از نظر ما تمام شرکت کننده ها برنده هستن
مامان ایمان جون
19 مرداد 92 21:57
عززززززززززیز کوچولو مبارکت باشه
واقعا حقت بود
تبریک تبریک تبریک هزززززززززززززار تا
ایشالا همیشه موفق باشی مسیحا جون

ممنون خاله خیلی لطف داری
خاله اریسا خانوم
19 مرداد 92 22:58
تبریک میگم عزیزم.ایشالا که همیشه و همه جا اول بشی.دوست دارم ی دنیا


مرسی ، لطف دارین
رضوان مامان رادین
19 مرداد 92 23:08
تبریک میگم گل پسرررررررررررر


ممنون خاله
ღبارانღ
20 مرداد 92 0:08
سلام عزیزم...
ممنون گلم.لطف داری.....تلاش خودت بود...ان شالله خدا حفظش کنه و همیشه موفق باشید...


ممنون عزيزم
متین
20 مرداد 92 0:33
سلام عزیزم
ممممممببببببببببباااااااااااااااااااارررررررررررررررککککککککککککک
خیلی خوشحال شدم چشم ابیمون برنده شد
عزیزم ایشالا در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
واقعا حقش بود اول شه
من خودم اگه فربد شرکت نکرده بود حتما به مسیحا جون رای میدادم
یه ماچ گنده از لپش بکن از طرف خاله عاشق

ممنون عزيزم ، انشالله موفقيت و سربلندي فربد جون
متین
20 مرداد 92 1:00
ببببببببببببببوووووووووووووووووسسسسسسسسسسس
مممممممممبببببببببباااااااااااااااااررررررررررررککککککککککککککک
عزیز دلم خوشکلم ناناس مبارک


ممنون خاله جون
مامانی آرتین
20 مرداد 92 1:38
عزیزم خیلی خوشجال شدم تبریک میگم انشاا... همیشه تو زندگیت اول باشی


ممنون ، انشالله موفقيت آرتين جون
متین
20 مرداد 92 2:24
بیا وبلاگم یه سوپرایز برات دارم


چشم اومدم
جديدترين آهنگ ها و مداحي ها
20 مرداد 92 2:57
سلام اگر مايل به تبادل بنر هستيد لطفا بهم خبر بدهيد
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 7:37
ممنون عزیزم از نظرت

پس میام علی با مسیحا یه عکس دونفره بگیرن اونو بفرستید برای مجله

باشه ، ميگم چطوره خودمون هم باشون عكس بگيريم
خاله ی آریسا
20 مرداد 92 9:26
تبریک میگم مسیحا کوچولو ایشالله همیشه تو زندگیت موفق باشی


سلامت باشی گلم
آرزو
20 مرداد 92 9:31
سلام
تبریک میگم پسر گلتون واقعا شایسته برنده شدن بود امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه
یه سوال داشتم اگه ممکنه جواب بدید
دخترم منم تو مسابقه شرکت کرد با 504 رای رتبه 20شد
شماچه جوری واسه پسر گلتون رای جمع کردید ؟نوشته بودید به سایتای مختلف رفتید مراحل کارتون و میشه توضیح بدید ممنونم

چشم میام براتون میگم
مریم مامان دونه برفی
20 مرداد 92 9:39

وااااااای مسیحا جون .خوشگل خاله نمی دونی چقدرخوشحال شدم که شما اول شدی مبارک باشه چشم آبی من .امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیــــــــــــــــــــــــــــزم.



زنده باشی عزیزم، ممنون
ریحانه(مامان پارسا)
20 مرداد 92 9:42
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ باشه مامانی خسته نباشید از این همه تلاش بی وقفه واقعا دست مریزاد داره کارتون با اختلاف زیادی هم اول شدید باز هم بهتون تبریک میگم


ممنون عزیزم ،لطف داری
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 11:38
اگه بخوایم خودمون بگیریم دیگه باید بزارن روی جلد.افت داره برامون توی مجله


آره بابا عکسمون رو که ببینند چنان شیفته میشن که برای چند ماه رو هردو جلد میزنن
zahra
20 مرداد 92 12:26
ببخش بی اجازه من عکس مسیحا رو زدم وبم


خواهش عزیزم ، اختیار داری
zahra
20 مرداد 92 13:32
عزیزمی


مامان ندا
20 مرداد 92 13:49
تبریک میگم بخاطراول شدنتان من قبلاعکس پسرشماروتوسایت دیده بودم اماامروزبرحسب اتفاق ازروی وبلاگ حنانه زهرابه شماسرزدم تاازتون بخوام که تبادل لینک کنیم که دیدم شمانفراول شدین برام جالب ودکه خدایااین شخص این همه رای 1728رای راازکجااورده یااحتمالاپدرش کارخانه داراست یابایدپست ومقامی داشته باشدکه بتونه این همه رای جمع کنه که شمانوشته بودیدبه 5هزارسایت ووبلاگ سرزدیدممنون که رمزموفقیتتون رونوشتیدان شالله همیشه برنده باشد
حالاباماهم دوست میشین

ممنون عزیز بابت حضورت ، آدرس نذاشتی سر بزنم؟
مامان ندا
20 مرداد 92 15:07
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز دلم مبارک باشه
همیشه موفق باشید


ممنون خاله ، آدرس نذاشتی بیام؟
آرزو
20 مرداد 92 15:36
سلام
تبریک میگم پسر گلتون واقعا شایسته برنده شدن بود امیدوارم در تمام مراحل زندگیش موفق باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه
یه سوال داشتم اگه ممکنه جواب بدید
دخترم منم تو مسابقه شرکت کرد با 504 رتبه 20شد
شماچه جوری واسه پسر گلتون رای جمع کردید ؟نوشته بودید به سایتای مختلف رفتید مراحل کارتون و میشه توضیح بدید ممنونم

تو وبتون توضیح دادم
مامان آروین
20 مرداد 92 15:59
سلام دوست عزیزم تبریک میگم
ایشالا همیشه و تو همه مراحل زندگی موفق باشی


خیلی لطف داری عزیزم
******
20 مرداد 92 16:08
هر چی امدم نی نی گپ جواب ندادید لطفا برید خصوصی
بابای یسری جان
20 مرداد 92 16:09
سلام گرم و تبریک صمیمانه من را به بلندای مشهد مقدس تا دهلران زیبا پذیرا باشید .
بسیار بسیار مسرورم و خوشحالم که این اتفاق فرخنده برای کسی افتاد که به حق شایسته این مقام بود و به جرات می توانم بگویم در آن زمان که رقابت تنگاتنگی با سایر عزیزان داشتید ، هرگاه مسیحای عزیزم به صدر نزدیک می شد لبخندی از سر رضایت بر لبانم نقش می بست .
شاید کمتر کسی بداند اما به قاطعیت می توانم اعتراف نمایم هر زمان که آنلاین می شدم می دیدم وبلاگ مسیحا جان فعال است .
خوشحالم این همت شبانه روزی و تبلیغات مفید ثمر داد و حق به حق دار رسید .
علی ایحال امیدوارم این مسابقات فتح بابی باشد برای آشنایی بیشتر و بیشتر
با افتخار لینکتان کردم
و ضمن تبریک مجدد تقدیم می کنم به مسیحا ناصری تا با دَم مسیحایی اش برایمان طلب خیر و مغفرت نماید


ممونون بابت حضور و ابراز محبتتون ،منم با افتخار لینکتون می کنم
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:03
تبریک میگم عزززززیزم.ایشالا همیشه برنده باشی.


ممنون عزیزم
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:03
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


اومدم
ryback
20 مرداد 92 18:08
تبریک میگم بابا. . .همون بهتر که اول شدی بعضی نی نی ها
ولی خوش تیپ خودمون مسیحا جون اول شده برو حالشو ببر بامامان بابا برو ددر جای مارو هم خالی کن. ولی یه پست هم بذار واسه کسایی که اساسی کمک کردن وبلاگشون رو لینک بذار قربون دادش


ممنون داداشی خیلی زیاد هستین اینجا نمیشه گذاشت
sara
20 مرداد 92 18:12
سلاااااااام
آپم
بدوبیاااااااااااااااااااا
تبریک بابت برد
کامنت یادت نرهااااااااااااااا
lmobarakeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

اومدم
مریم (یه دوست)
20 مرداد 92 18:29
مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه


مرسی
معصومه زن عموی بردیا
20 مرداد 92 19:29
سلام عزیزم بردیا هم شرکت کرده بود اما چون من نزدیکه خونه بردیا نیودم یه عکس حسابی ازش بذارم یه عکس الکی داشتم اونو گذاشتم اما
واقعا اعتراف میکنم حقش بود پسرت مسیحای نازم که برنده بشه مبارکش باشه مبارکتون باشه


ممنون عزیزم ، لطف داری
مهسا مامان نورا
20 مرداد 92 20:52
ما اپیم


اومدم
شيدا
20 مرداد 92 21:55
تبريكـ ميگم عزيزم . من از اولشم مطمئن بودم اول ميشی


ممنون خانم مهندس
تفسیر رویای زندگی
20 مرداد 92 23:18
سلام
خیلی عالیه
از صمیم قلبم خوشحال شدم
تبریک میگم بهتون
انشاالله همیشه در همه جا پیروز و موفق باشید مخصوصا مسیحای گل

مواظبش باشید
انشاالله این گلتون همیشه خوشبوترین باشه

سپاس از ابراز محبتتون
الهام
21 مرداد 92 1:54
سلام واقعا خوشحال شدم مسابقه و بردید


ممنون عزیزم
مامان سيد عرشيا
21 مرداد 92 7:15
تبريك مي گم به شما آقا مسيحا .واقعا كه شايسته اين رتبه بودي. خيلي خوشحالم كه شما اول شدي.اميدوارم هميشه تو زندگيت اول باشي.


به امید موفقیت عرشیا جان
ریحانه(مامان پارسا)
21 مرداد 92 8:30
مرضيه (مامان محمدمهدي)
21 مرداد 92 8:56
مبارك باشه عزيزم
الهي هميشه موفق باشي
ماشاالله چه عكساي نازي، ماماني اسفند فراموش نشه


خیلی لطف داری ، ممنون
مامان سهند و سپهر
21 مرداد 92 10:56
تبريك ما رو نيز پذيرا باشيد

ممنون ، تبریک به اون دوقولوهای دوست داشتنی

سارا
21 مرداد 92 15:24
سلام
عزیزم تو باید اول میشدی
100 تا بوس واسه گل پسر


سپاس فراوان عزیزم
مامان درسا
21 مرداد 92 16:37
سلام عزیزم تبریک میگم.


ممنون گلم
sara
21 مرداد 92 19:40
are kheiiiiiiiili borde khoobi bood upam bodoooooooooooooooooooooooooooooo bia comment yadet narehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان رايان
21 مرداد 92 20:07
مباركه خوشحالم مسيحا جون ناز. ايشالا هميشه توي همه مراحل زندگيت مقدم و برتر باشي ي عالمهههههههه بوس از طرف من و رايان براي مسيحا ناز


هزارتا بوس برای رایان جون
مامان رومينا و رونيا
21 مرداد 92 20:19
من به نى نى تون راى داده بودمممم
از تو منتخب ها ديدمش و بهش راى دادم
دختر نازى دارى خدا برات حفظش كنه


ممنون بابت لطفت ، ولی نی نی مون پسره
سحر(آبجی محمد طاها)
21 مرداد 92 20:37
مبارکهههههههههههه عزیزم ایشالله همیشه موفق باشی.


ممنون عزیزم
ریحانه(مامان پارسا)
22 مرداد 92 8:32
عروسک خوشگل ناز


مامان پریاگلی
22 مرداد 92 9:35
تبریک می گم انشاالله که در همه ی عرصه ها موفقیت و سرافرازی همراه همیشگی زندگیت باشد


ممنون، با آرزوی خوشبختی برای شما
بهار
22 مرداد 92 11:23
به وب منم سر بزنیدنظر یادتون نره مامانم مسیحا


آدرس نذاشتی گلم؟
مامان سپهر كوچولو
22 مرداد 92 14:52
مباركهههههههههه عزيزم


ممنون،
مهتاب مامان مسیحا
22 مرداد 92 15:07
سلام عزیزم م م م
سلام آقا مسیحای نازنین
تبریک از طرف آقا مسیحا و مامانش مهتاب
خاله جونی امیدوارم که همیشه و همه جا و همه وقت برنده باشی و مامان و بابات کلی کیف کنند


ممنون ، به امید موفقیت مسیحا جون
مامان آلما
23 مرداد 92 11:45
سلام. مبارکهانشالله در آینده در تمام مراحل زندگی هم اول بشی


ممنون سلامت باشید
فاطمه داودی
23 مرداد 92 18:45
حقاکه پسر زیبایی دارین
برنده شدنش رو تو مسابقه تبریک میگم.[

ممنون ، نظر لطفتونه
مهسا مامان نورا
23 مرداد 92 19:59
یه سر بزن خاله جون به وبم


چشم اومدم
مامان پریسا
24 مرداد 92 0:38
واقعا خوشحال شدم که نفر اول شدی البته ته دلم میدونستم که میتونی موفق بشی.ایشالله در همه ی مراحل زندگی هم موفق باشید.


ممنون عزيزم، انشالله هميشه سربلند باشيد
مامان شروین و آذین عزیز
24 مرداد 92 9:14
الهی قربونت برم
مبارک باشه عزیزکم
الهی تو مراحل مهم زندگیت هم همیشه صدرنشین باشی


ممنون خاله جون، چهار پنج بار برات کامنت گذاشتم ولی تأیید نشد یعنی نرسیده؟
مامان امیرمهدی
24 مرداد 92 10:55
عزیزم بهت تبریک میگم ایشالا همیشه تو زندگیتون رتبه اول کسب کنید


ممنون ، با آرزوی سلامتی برای شما
خاله ماریا
24 مرداد 92 11:31
تبریک میگم خاله جووووووووووووووووووووووووون خوفیییییییییییییییییییییییییی

مامان آرتین
24 مرداد 92 17:06
هووووووووووووووورااااااااااااااااااااا تبریک میگم.هم اول شدنتو و هم هشت ماهه شدنت و عزیزم
دوست عزیز خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنی و درصورت تمایل تبادل لینک کنیم.(آرتین نابغه کوچک)


حتما خوشحال میشم
مريم مامان نيكان
24 مرداد 92 17:13
عزيزم خوشحال كننده ترين خبري كه ميتونستم بشنوم همين بود بيشك مسيحا بهترين هست واقعا از اين كه اول شده تو پوست خودم نميگنجم شايد دل مهربون شما و لطف خوش شما هم در اول شدنش بي تاثير نبوده بوسسس


ممنون ، خیلی لطف داری عزیزم
مامان آرتین
24 مرداد 92 23:13
سلام عزیزم منو با نام آرتین نابغه کوچک لینک کن


چشم حتما
مامان فهيمه
25 مرداد 92 11:24
عزيزم ماشالله به اين گل پسر ناز،خدا حفظش كنه،اول شدنش مبارك باشه،انشالله هميشه تو زندگيش موفق و سربلند باشه

سلامت باشین
ژالــــــــه
25 مرداد 92 13:41
تبریک می گم


ممنون
مامان آنیسا
25 مرداد 92 15:53
ای جونم خیلی خوشحال شدم که مسیحای خوشگلمون اول شد تبریک میگم


سپاس عزیزم
مامان حمید کوچولو
25 مرداد 92 18:06
مبارک باشه خوشجل خاله
عزیزم خیلی دوستت دارم


ممنون خاله جون
مامان آرتین
26 مرداد 92 0:02
سلام ممنون که به ما سر زدید من تو پیامم گفتم اگر موافقید به من خبر بدین با چه نامی لینکتون کنم
من شمارا با نام دنیای مسیحا لینک کردم
این گلم تقدیم شما


مامان ارمیا تپلی
26 مرداد 92 2:36
مبارک باشه عزیزم گل پسری ان شاالله همیشه در زندگیت موفق باشی راستی گلم با ارمیای من دوست میشی


چرا كه نه ، خوشحال ميشم
مریم مامان نیکان
26 مرداد 92 16:26
وای قالب جدید مباررررررررررررررررررک چقدرم زیباست برازنده صفحه پسرنازمونه


ممنون خاله، بابایی زحمت کشیده
ارلا
26 مرداد 92 17:53
سلام بهتون تبریک میگم بابت اول شدنتون امیدوارم تو زندگی هم موفق وپیروز باشید
به امید پیروزی وموفقیت
راستی منم تو وبم مسابقع گذاشتم خوشحال میشم بیایین وتو مسابقه شرکت کنین من منتظرم بیایین تو مسابقه منم شرکت کنید

ممنون ، چشم سر می زنم
متین
26 مرداد 92 19:27
سلام عزیزم
قهرمان ما چطوره؟
کوچولوی ناز و ببوس
ایشالا مبارکت باشه خاله
عکسش کی چاپ میشه حتما بگو بگیریم


ممنون عزیزم، گفتن هفته اول شهریور چاپ میشه
سحر(آبجی محمد طاها)
26 مرداد 92 19:59
دلمون واستون تنگه پیشمون نمی یاید؟


اومدیم.........
مامان حنانه زهرا
26 مرداد 92 20:41
مبارک باشه عزیزم تبریک میگم ایشالله همیشه موفق باشی
پیش ماهم بیا اپ شدم بالاخره


ممنون ، چشم سر میزنم
مامان ارمیا تپلی
27 مرداد 92 1:56
مسیحا جون می تونی منو با اسم ارمیا تپلی لینک کنی مرسی


به روي چشم
متین
27 مرداد 92 2:54
سلام عزیزم
کامنتت رو گرفتم ولی نمی دونم چرا یهو توکامنتدونی نیست
خود به خود پاک شد


اتنا مامان نگین
27 مرداد 92 13:23
سلام عزیزم تبریک ما رو هم بپذیرید .ایشالله در تموم مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم .چشاتو بخورم .ماشالله


لطف داری خاله
بهار مامانه برسام
27 مرداد 92 18:00
گلم ممنون از لطفت
خانمی شرمنده باید زودتر بهتون سر میزدم و اول شدن گل پسری رو تبریک میگفتم ولی درگیر جریان محمد طاها بودم و اصلا حوصله ی هیچ کاری نداشتم دیده باشی حتی تویه وب پسری هیچ مطلبی نزاشتم
به هر حال شرمنده
بهتون از تبریک میگم و واقعا خوشحال شدم دیدم گل پسرتون اول شد
خدا حفظش کنه
انشاالله در تمام مراحل زندگیش موفق باشه

ممنون ، لطف کردین انشالله بابت کار خیرت خدا اجرت بده
مامان علیرضا
28 مرداد 92 12:52
سلام عزیزم مبارک باشه ان شاءاله همیشه در کنار مامان و بابا و زیر سایه حق موفق و موید باشید


ممنون از ابراز محبتتون
مامان بنیتا
28 مرداد 92 15:01
تبریک می گم عزیزززززم...امیدوارم در تمام مراحل زندگی اول باشی خوشگلم


مرسی خاله
مامان مهسا
29 مرداد 92 10:48
سلام از وب قشنگتون لذت بردم.به ما هم سر بزن
سحر
29 مرداد 92 16:36
تبریک می گه عزیزم .. ان شاالله همیشه موفق باشی جیگری
پیش ما هم بیاااا


ممنون ، حتما سر میزنم
سحر
29 مرداد 92 16:37
با افتخار لینک شدید
مامان امیر مهدی (سوده)
29 مرداد 92 19:14
ماشاالله ماشاالله چشم نخوری انشااالله...
قالب جدید مبارک گل قشنگم.


ممنون خاله
مامانی مهدیار
29 مرداد 92 20:40
سلام مامانی گل مسیحا جووووون.
خوشحالم که به وب گل پسرمون سر زدی.من با افتخار شما رو با اسم دنیای مسیحا لینک کردم.ممنون میشم اگه با اسم مههدیار نفسشونه ما رو لینک کنید


با افتخار لینک شدین
مامان بردیا شیطون
29 مرداد 92 22:35
مبارک باشه
مگه میشه کسی به این خوشگل چشم ابی رای نداده باشه
من و بردیا از طرفدارلتیم جیگر[ماچ
ایشالا توی مراحل زندگیت همیشه برنده باشی
خوشگلم

به امید موفقیت بردیا جون
مهتاب مامان رامیسا
30 مرداد 92 8:28
تبریککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک


ممنون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:06
مبارک باشه عزیزم
خیلی برات خوشحال شدم که تونستی اول بشی افرین ببخشید دیر امدم این چند وقت همش سرم شلوغ بود

ممنون خاله، همیشه با شادی سرگرم باشی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:06
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$ سلام نازنینم با سه تا پست جدید اپم پست ثابت و حتما مطالعه کنید مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم پست تولود ایلیا و رفتن عروسی
چشمه امید
31 مرداد 92 10:55
چرا و چگونه بایستی اسم فرزندان خود را که در کشوری ایرانی به دنیا آمده اند و از نسل آریائیان هستند ، ضرورتا بایستی غیر ایرانی گذاشت ؟ نظر شما راجع به نامهای ایرانی چیست ؟ آیا ضرورتا بایستی نام فرزندان خود را مذهبی یا همان عربی گذاشت ؟ بنده در مطلبی کوتاه ،‌نتیجه تاثیر نفوذ صرف دین در موفقیت یا عدم موفقیت ایرانیان را در دنیا بازشکافی می کردم . از شما می پرسم که آیا این ایرانیان در ایران هم به همین موفقیت می رسیدند یا خیر ؟
مامان رايان
31 مرداد 92 14:48
هزار ماشالا به اين پسمل نازمون مسيحا جون به ماماني بگو هر روز برات اسفند دود كنه


ممنون خاله
فاطیما
31 مرداد 92 15:09
واقعا مسیحاجون شایسته رتبه اول بود تبریک میگم


مامان آوا
31 مرداد 92 16:53
آفرین دستت مامانی درد نکنه


لطف داری عزیزم
ویدا
1 شهریور 92 1:54
خدایا اجازه هست ناصبوری کنم؟ به بزرگیت قسم از صبوری خسته ام... از فریادهایی که در گلویم خفه ماند و می ماند، از اشک هایی که شب ها تنها بالشم و تو شاهد آن هستید و از حرف هایی که زنده به گور گشت در گورستان دلم آسان نیست در پس خنده های مصنوعی گریه های دلت را در بی پناهیت در پشت هزاران دروغ پنهان کنی آرزوی پرواز دارم اجابت کن...
parmida
1 شهریور 92 10:24
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@ میارک باشه ما کمی دیر اومدیم

خوش اومدی
سحر(آبجی محمد طاها)
1 شهریور 92 21:03
سلام.مسیحا جوونی.داداشم حرف می زنه خوش حال می شم پیشمون بیاید
مامان آرتین
2 شهریور 92 9:11
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره خاله مامانم میگه وبلاگم و با دوتا پست جدید آپ کرده .خوشحال میشیم به ما سر بزنید. دوست جونم و از طرف من و مامان زینب ببوووووس
♥ نیم وجبی ♥
2 شهریور 92 16:17

عزیز دلم با تاخیییر زیاااد تبریییک میگم بهت
ایشالا در تمام مراحل زندگیت موفق باشی


ممنون ، لطف داری عزیزم
مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 20:40
اپم ومنتظرنیم نگاهی عزیزم


اومدیم گلم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
3 شهریور 92 14:17
دوست بزرگوار دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان شروین و آذین عزیز
3 شهریور 92 19:29
آخهع زیبای خواستنی چرا هیچی نمینویسی؟
همه دنیا فهمیدن که دوست بچه های من زیباترین و خوشمزه ترینه
از خودت بگو مسیحا جان


خاله فعلا نتمون قطعه
مامان بردیا
4 شهریور 92 16:34
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
سحر(آبجی محمد طاها)
6 شهریور 92 14:04
پسری عکست واقعا قشنگ بود.پیش ما نمی یاید؟
S♥gAnD
6 شهریور 92 14:15
تبریک میگم مسیحا جون و خوشمل از این به بعد همیشه به وبت نظر میدم خیلی خوشملی
خاله زوزی
7 شهریور 92 0:04
سلام عزیزم
من هم این موفقیت رو به شما تبریک میگم. زنده باشه پسر عزیز تون


ممنون
شيدا
8 شهریور 92 17:24
http://upload7.ir/images/88020853412248101962.jpg عكست تو كتابه خاله ...
مامان شروین و آذین عزیز
9 شهریور 92 12:50
سلام عزیزدلم من کامنتی ازت نداشتم گل زیبا ولی اینکه بهمون سر میزنی خوشحالم میکنه
مامان حنانه زهرا
9 شهریور 92 14:36
به روزم گلم ومنتظر نگاه قشنگت
راستی مامانی چرا اپ نمیکنی؟


میایم خدمتتون
غریبه
12 شهریور 92 5:53
بهتون تبریک میگم و امیدوارم همچنان موفق و سربلند باشید. آپم و منتظره حضوره گرمه شما در ضمن شرکت در نظرسنجی هم فراموش نشه
SIMA
12 شهریور 92 9:59
در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!
سیما
12 شهریور 92 10:01
سلام خاله ایشالا تو تمام مراحل زندگی موفق باشی و صدالبته خدا هم همراه و یاورت باشه


خیلی لطف داری خاله
سمانه مامان آرشیدا
12 شهریور 92 14:15
مبارک باشه .
ایشاللا همیشه تو زندگیت اول باشی مسیحا کوچولو.


ممنون خاله
مامان ایمان جون
13 شهریور 92 14:25
عزیزم توی وبلاگم یه پست امدادرسانیگذاشتم !!!لطفا بیا و امداد برسان!!!
پارمیدا دختر داییت
14 شهریور 92 10:03
سلام پسر عمه جون خوبی؟؟؟من خیلی دلم برات تنگ شده. اومیدوارم هرچه زود تر ببینمت عزیزم.این از طرف من میشیحاااااااااااااا


منم دلم تنگ شده
مريم مامان نيكان
15 شهریور 92 8:19
عزيزم دلمون براي روي ماه مسيحا تنگ شده چرا آپ نميكنيد؟


به زودی میایم فعلا نتمون قطعه
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 6:35
مامانی کجایین؟ چرا آپ نمیشین؟ من فک میکردم من خیلی دیر آپ میشم
بیا پیشمون گلم


چشم حتما سر می زنیم
عشق یعنی...
16 شهریور 92 11:31
سلام
خیلی دوست داشتم بدونم کی اول می شه
امروز اتفاقی وارد وبتون شدم
تبریک میگم


ممنون عزیز
عشق یعنی...
16 شهریور 92 11:33
ماشااه براش اسپند دود کنید
خانم حسام جون
17 شهریور 92 2:01
وااااااااای چه پسر جیگری دارین،چقدر تو دل میره ماشاالله چشم نخوره

مواظبش باش از طرف من فقط نیگاش کن



مامان آروین (مریم)
17 شهریور 92 13:22
مامانی اول شدی و تموم ....
چرا آپ نمیکنی


نه بابا تازه اول راهه
ماریا
17 شهریور 92 18:30
عزیزم چرا دیگه اپ نمیکنی


فعلا نت نداریم
مامان بردیا
18 شهریور 92 1:34
کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کم کم پیدا شدیم
پگاه مامان آرتین
18 شهریور 92 12:04
عزیزم موفق وپیروزباشی.مامانی شما هم خسته نباشید.دست شما دردر نکنه
ببوسش واسپند فراموش نشه.به ماهم سربزن مسیحا کوچولو


میایم خدمتتون
مریم
22 شهریور 92 18:22
سلام عزیزم پسر خوشگلی داری خدا حفظش کنه و همیشه سلامت باشه


ممنون ، سلامت باشین
مامان امیرعلی
24 شهریور 92 13:56
هورا هورا...

ایشاالله در تمام مراحل زندگی اول بشی عزیزم .
دست مامانی هم درد نکنه که این مدت کلی زحمت کشید


ممنون خاله لطف دارین
الهه مامان یسنا
26 شهریور 92 11:13



مامان بردیا
27 شهریور 92 23:40
سلام.کجایین بابا؟؟؟/ بردیای دوچرخه سوارمو دیدین؟؟ بیا


اومدیم ، میایم پیش بردیا جون
مامان نیایش
28 شهریور 92 3:51
عزیزم تبریک می گم

ایشالا تو همه مراحل زندگیت موفق باشی


ممنون خاله
متین
28 شهریور 92 12:56
سلام مامان مهربون
چرا دیگه اپ نمی کنی؟
تو ارشیو شهریور هست ولی هر کاری میکنم نمی بینمش میشه بگین
؟
پست تولد داریم دوست داشتین بیاین عکساشو ببینین
ببوسش عشق منو


آپ کردیم ، حتما میام
معصومه
29 شهریور 92 14:10
عزیزم مبارکتون باشه الهی
راستی من نزدیکه 6 7 ماهی هست شمارو لینک کردم و میام و میرم بعضی وقتها خاموشم بعضی وقتها پیام میذارم اما شما حتی یه بارم نیومدی ببینی وبلاگ های منو یکیش اینه یکیش هم واسه پسر جاریم بود


ممنون ، منم چند باری پیام دادم ،از این به بعد هم سعی میکنم بیشتر بیام
sima1370
31 شهریور 92 11:23
___██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. کـاش مـی فـهـمیـدی .... قـــــ ــــهـر میـکنم تـا دسـتـم را مـحـــــــ ـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـویی بـمــــ ـــــان... نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی ؛ و آرام بـگویـى: هـر طور راحــــــ ـتـى ... ! ............................................................ اپم بدو بیا
مامان ماهان
5 مهر 92 10:47
خداي من چقدر نازي
اسفند فراموش نشه مامي گل


amirmohammadparseh
6 مهر 92 10:23
مسیحا جان اول نمیشدی تعجب بود. تو همیشه تو همه چیز اولی گلم.راستی دست بابا و مامانو بگیر و بیا اینجا تا باهم بریم بیرون.
مینا
24 آبان 92 1:02
با اجازتون لینکتون کردم. راستی میشه در مورد شرکت توی این مسابقه و رای دادن دوستان بهم راهنمایی کنید؟من درین مورد اطلاعی ندارم.ممنون میشم. اگه منو به اسم مامان مینا و گلپسرم آرمانی لینک کنید خوشحال میشم عزیزم
مسیحا ناصری
پاسخ
چشم میام بهتون میگم
سیما1370
6 اردیبهشت 93 16:22
سلام خاله حالا کجاشو دیدی
فائزه
6 خرداد 94 20:30
سلام وای شچاشو شبیه چشمای منه ولی چشمای من روزها سبزه وشب ها ابی.مبارک باشه