مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دنیای مسیحا

شعر آرامبخش

1391/10/21 0:29
نویسنده : مسیحا ناصری
2,122 بازدید
اشتراک گذاری

 وقت همگی به خیر

هروقت من بی قراری می کنم بابایی یه شعر زیر رو برام ساخته که با آهنگ برام میخونه

وای وای /// وای وای وای وای /// توکه مسیحایی/// به که چه زیبایی /// تو عشق بابایی

صبح سر کارم میرم/// تنهات میزارم میرم///خیال نکن که یک وقت///دوست ندارم میرم

وای وای///وای وای وای وای///تو عطر گلهایی/// وای که چه آقایی/// تو عشق بابایی

   بعدش من  آروم میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ساجده
15 دی 91 0:01
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
رضوان
16 دی 91 21:48
سلام گلکم. خوش اومدی. لینکتون کردم .شما هم ما را به اسم رادین شکوفه بهاری مامان و بابا لینک کنید .ممنون
مامان حمید کوچولو
17 دی 91 16:49
سلام عزیزم من باافتخار شما رو لینک کردم شما هم میتونید من رو به اسم حمید کوچولو لینک کنید
بابای ارشیا
20 دی 91 15:21
از نوای ناله شبیگر آن عاشق که در پستوی میخانه دل برایت مسرآید چه خوشتر که آشناترین نغمه زندگانیست؟ الهی این نغمه و این آرامش جاودانه باد.
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:34
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com
مامان دانیال
21 دی 91 0:24
ادبیات نوشتنتون مثل وبلاگ دانیال منه. خوبه یک نفر دیگه به این شکل برای پسرش می نویسه. پسر خیلی نازی داری. بازم به دیدنت میام مسیحا کوچولو. راستی من و پدر دانیال تا ماه نهم پسرمون رو مسیحا صدا می زدیم ولی خوب این اسم قسمت دانیال نشد
میرزا کوچک خان
22 دی 91 16:34
سلام! چه شعر باحالی!!!!
مامان دانیال
24 دی 91 16:43
سلام. لینک مسیحا اضافه شد. شما هم به نام دنی زبل لینک کنید
الهه مامان یسنا
24 دی 91 20:08
مسیحا جون به این دنیای رنگارنگ خوش اومدی. من لینکت کردم عزیزم خوشخال میشم با همون عنوان وبلاگم لینکم کنی
مامان امیرعلی جیگر
25 دی 91 12:35
سلام.لینکتون کردم. منم با همون اسم وبلاگمون لینک کن
مامان شايان
25 دی 91 17:52
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php