مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره

دنیای مسیحا

پنج ماهگی

1392/2/20 22:06
نویسنده : مسیحا ناصری
4,279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم 

پنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــج ماهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه شدمهوراهورا

کم کم دارم اجتماع رو حس می کنم  کم کم دارم حرکت می کنم کلی کارای جدید یاد گرفتم و یواش یواش دارم زندگی رو لمس می کنم 

طبق معمول شعر پنج ماهگیم رو که بابایی گفته تقدیم می کنم به همتون

        پنجمین ماه است که دنیا مال ماست      

  شور و شوق و زندگی در فال ماست

پنج ماه است که زمین در شادی است 

 آسمان در حسرت احوال ماست

سال پیش با مستی تو رفت و رفت 

شادمان تر از همه امسال ماست

  چشمهایت رازدار خنده ات 

خنده هایت آخر آمال ماست

پنجمین ماه است که عاشق گشته ایم

پنج ماه است که مسیحا مال ماست

 


پسندها (1)

نظرات (74)

مامان مرضیه
8 اردیبهشت 92 22:50
ماشالا خیلی پسر طلا خوشگله ایشالا زنده و سلامت باشه و مامانشو 500 سال شاد کنه


ممنون از لطفتون
رضوان
8 اردیبهشت 92 22:52
ماشا... چقدر عسل و خوردنی شدی خالههههه
پرهام ومامانش
8 اردیبهشت 92 23:04
[ماچ چه چشمایی داری تو
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 23:28
5 ماهگیت مبارک مسیحا جونی
چه بامزه من یه دوست دیگه هم دارم که اسمش مسیحاست و چشمهاش دقیقا همرنگ چشمهای قشنگ توست
بوووس


ممنون خاله
مامان آروين
8 اردیبهشت 92 23:33
٥ ماهگيت مبارك خوشگل پسر عاشق چشماى آبيتم ايشلا ١٠٠٠ سال زنده باشى هميشه دلت شاد و تنت سالم و لبت خندون باشه مامان مسيحا جون اسپند يادت نره


ممنون ببوس اون ناز پسر رو
فلوریا مامان دیانا
9 اردیبهشت 92 0:28
5 ماهگیت مبارکه خاله جون
آفرین به بابایی شاعر که در وصف گل پسرش گل گفته
دلتون شاد و لبتون خندون


مرسی انشالله در کنار دیانا جون خوش باشید
زهره مامان آریان
9 اردیبهشت 92 0:37
5 ماهگیت مبارک پسر چشم قشنگ.ماشالله مامانی حتما براش اسپند دود کن یه موقع چشم نخوره.
می بوسمت عزیزم


لطف دارين خاله
مامان آراد(خاطره)
9 اردیبهشت 92 0:41
5 ماهگیت مبارک عزیزم.. مامانی بفرما خصوصی
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 اردیبهشت 92 1:15
اخی فدات شم تنهای نازی خوشگلم چقده نازتر شدی
مامان بنیتا
9 اردیبهشت 92 2:56
5 ماهگی مبارک عسل خان به به چه شعر قشنگی
مامان آروین (مریم)
9 اردیبهشت 92 6:48
5 ماهگیت مبارک عزیزم ....... ایشالا 5000 ماهه بشی ....... عکست خیلی قشنگه ، مثل پوسترهای خارجی میمونه ........ 1000 ماشاالله ......... مامان جون اسپند و صدقه یادت نره .......
مامان هامان
9 اردیبهشت 92 8:57
ایییییییییییییییی جونم هزار هزار ماشاالله پنج ماهگیت مبارک جیییییییگر
مامان کیانا
9 اردیبهشت 92 10:09
5ماهگیت مبارک گل ناز چشم آبی . ماشاالله
مامان شروین و آذین عزیز
9 اردیبهشت 92 10:11
هزار الله اکبر چه لباس قشنگی هم تنشه این آقازاده
الهه مامان یسنا
9 اردیبهشت 92 10:22
5 ماهگیت مبارک عزیزم... چه بابای خوش ذوقی داری شما آفرین
مریم
9 اردیبهشت 92 10:24
سلام عزیزخاله 5 ماهگیت مبارک باشه گل چشم آبی من .




مرسی خاله
مامان حمید کوچولو
9 اردیبهشت 92 11:35
پنج ماهگیت مبارک

عزیزم چقدر تو این عکست ماه شدی

مامانی براش اسپند دود کن



لطف دارین ، چشم حتما
مینا مامی لیانا
9 اردیبهشت 92 13:47
وای ماشالله هزارماشالله نازه
5 ماگیت مبارک عزیزم


لطف دارین، ممنون
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:51
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک


روز مادر رادین هم مبارک
پریسا
9 اردیبهشت 92 13:56
الهی 100 ساله بشی در کنار مادر جونت مسیحا عزیز خاله

بابات هم خوب طبع شعری داره

در کل شعر جالبی بود مامانش از طرف خاله پریسا ببوسش
روبوسی


ممنون خاله جون
اتنا مامان نگین
9 اردیبهشت 92 14:21
مبارکه عزیزم ایشالله سلامت باشی.


سلامتی نگین جون
مامان امیر مهدی
9 اردیبهشت 92 15:37
5 ماهگیت مبارک عزیز خاله ایشالا مامانی جشن 50 سالگیت رو بگیره
قربون اون چشای آبیت


ممنون انشالله عروسی امیر مهدی
mamane roham
9 اردیبهشت 92 16:13
هزار ماشاله خاله تو چقدر قشنگی تو به کی رفتی اینقدر ناز شدی هزار ماشاله
عمو پرهام
9 اردیبهشت 92 17:03
مسیحا جونم زیبایی چشمات را به رخ اسمان میکشم تا دیگر به مهتابش ننازد خیلی ماه شدی .بازم از عکسای جدیدت بنداز رو وبلاگت میبوسمت سلام برسون


مرسسسسسسسسسسسسسسسسی عمو جون
عاطفه مامان مهرسام
9 اردیبهشت 92 17:12
الهي چه پسر نازي خدا حفظش كنه
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 17:43
سلام خانمی آوا دو تا وبلاگ داره توی اون وبلاگ دیگه لینکتون کردم .الان تو این یکی هم لینکتون می کنم.
مامان آوا
9 اردیبهشت 92 20:50
مهربانی مادر است ایثار مادر است عشق مادر است زندگی مادر است رنجر مادر است غم خوار مادر است درد مادر است تنها مادر است بهترین جمله گیتی مادر است . مامانی خوب پیشاپیش روزت مبارک
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:33
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید **روز مادر مبارک**
barbod's mom
10 اردیبهشت 92 14:44
eyyyyyyyy jaaaaaaaaaaan
عمو پرهام
10 اردیبهشت 92 16:55
سلام خوبی عمو .دیروز عکساتو بردم نشون مامان بزرگ وعمه و زن عمو اینا دادم باید اونجا بودی و میدیدی چطور قربون صدقت میرفتن .بازم با عکسا و شعرهای قشنگ بابات خوشحالمون کن
مامان سانلی
10 اردیبهشت 92 17:30
سلام مامانی..ممنون که اومدین پیشمون.. چه مسیحای خوشگلی دارین شما...یه عالمه عسل و خوردنی...خدا در پناه خودش برای مامان و بابا گلش حفظ ش کنه..
sima
10 اردیبهشت 92 17:43
یاروه داشته ماشين اش را ميشسته، از پلاك ماشين شروع ميکنه. بهش ميگن: چرا از پلاك شروع کردي؟ ميگه: آخه دفعة پيش كه از سقف ماشين شروع كردم ، وقتي رسيدم به پلاك، ديدم ماشين خودم نيس
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 19:22
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
مامان آروین
10 اردیبهشت 92 23:58
ن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی. موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!! دوست خوبم روزت مبارک ای گل زیبای خلقت
مامان درسا
11 اردیبهشت 92 0:35
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک عزیزم.
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:40
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آســـــــــمانی پر گل دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ... ♥ روزت مبارک بانو ♥
پگاه مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 9:01
عزیزم آفرین.ماشالا داری بزرگ می شی عاشقتم پسرم مامانی روزت مبارک زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مامان مهربون
شهرزاد
11 اردیبهشت 92 12:55
سلام خانومی من شما رو لینک کردم منم با اسم آراد لینک کن مرسی برای پسر خوشگلت اسفند یادت نره
عمه ي آتنا
11 اردیبهشت 92 13:49
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر است" زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
عمو
11 اردیبهشت 92 16:52
الهي عمو فداي اين خوشگل پسر بشه يادت نره تو قلب كوچولوي عمويي ... يه وقت به دختر عمه كوثر نگي ها كلمون رو ميكنه به مامان بگو عمو گفته واسم اسپند دود كن قربونت برم
مریم
12 اردیبهشت 92 10:51
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد روزت مبارک عزیزم
مامی آوید
12 اردیبهشت 92 13:06
سلام پسرک چشم آبی 5 ماه...خدا حفظت کنه که اینقدر ناز و گوگولی هستیی... مامانی مرسی که به من سر زدی...با افتخار لینکت کردم...میتونی منو با آوید عروسک زیبای مامان و بابا لینک کنی...
مامی آوید
12 اردیبهشت 92 13:07
کامنتم اومد؟؟؟؟؟؟؟
راحله
12 اردیبهشت 92 17:08
ماشالله ماشالله خیلی نازه گل پسرتون چه شعر قشنگی ممنون که به ما سر زدین .من شما رو لینک کردم.وبلاگ ما رو با نام هوراد کوچولو لینک کنید.ممنون
عمه و اریسا کوشمولو
12 اردیبهشت 92 22:58
ماشالله به این پسمل نازو خوشگل بااون چشمای نازت ماشالله روز مادر با تاخیر مباااااااارک عزیزم
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 17:30
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . . 5 ماهگیت هم مبارک عزیزم.
مهتاب مامان مسیحا
14 اردیبهشت 92 15:33
سلام خاله جونی خوبی عسیسم؟ به به چه اسم زیبایی داری تو...
مامان کیارش
14 اردیبهشت 92 17:03
ماشاا... هزارماشاا... چه ناز شدی گلم.
مامان ملیکا
15 اردیبهشت 92 2:02
سلام ماشاالله به پسر قشنگ نازمون آقا مسیحا از دیدن وبتون خوشحال شدیم
مامان شروین و آذین عزیز
15 اردیبهشت 92 9:16
پس چرا اینهمه باید منتظر باشیم تا یه خبری چیزی ازشما بشه آقا مسیحا عزیز نهم کجا الآن که شونزدهمه کجا
♥ نیم وجبی ♥
15 اردیبهشت 92 15:08
سلام عزیزم ما رو با اسم "نیم وجبی" لینک کن . منم شما رو لینک کردم ماشالله به این پسر ناز و خوشگل خدا حفظش کنه
مامان ملیکا
15 اردیبهشت 92 15:16
چشم با کمال میل شما هم اگه دوست دارید با عنوان ملیکا قشنگترین هدیه ی خدا لینک کنید
مامان رايان
15 اردیبهشت 92 17:19
سلام الهييييي تو چقدر ماهي عزيزم " ماشالا ماشالا مامانش براش اسفند دود كن
مامان رایان
15 اردیبهشت 92 19:24
ممنومم عزیزم باهمون اسم رایان کوچولو من شما رو لینک کردم
مامان فتانه
16 اردیبهشت 92 16:49
5ماهگیت مبارک عزیزم ....چه چشم های خوشکلی مامانی اسپند دود کن برای گل پسر
زهره مامان آریان
17 اردیبهشت 92 8:32
برا پسرک 5 ماهه ناز
مامان آرسام
17 اردیبهشت 92 13:35
پنج ماهگیت مبارک منم همراه با پنج ماهگی پسرم آپم
پریسا
18 اردیبهشت 92 15:22
سلام مسیحای خاله چند تا سوال طرح کردم با مادرت بیا ببینم جوابی داره بهشون بده ولی سوالات خاص هستند
مامان همای مسیحا جونی
21 اردیبهشت 92 12:01
ای جونم من این گل پسر هم نام پسرخودمو ندیده بودم.. فدااااا زود بزرگ شو با مسیحای من بازی کن خوشگلم. ماشالا ماشالا
مامان ایدین
23 اردیبهشت 92 12:47
سلام عروسک جون خوبی با ما دوست میشی ؟


بله با كمال ميل
نگار(مامان سام)
23 اردیبهشت 92 16:30
5 ماهگیت مبارکه مسیحا جون.شعر 5ماهگیت هم خیلی قشنگ بود.
مامان زهرا
25 اردیبهشت 92 0:45
عزیزم چقدر شما عسلی


مرسی مث ایلیا جون که خیلی شیرینه؟
خاله ماریا
31 اردیبهشت 92 12:09
عاشقتمممممممممممم مسیحا جونیییییییییییییی


ممنون خاله
مریم--------❤
31 اردیبهشت 92 17:26
مبارک باشه
مریم--------❤
31 اردیبهشت 92 23:35
سلام لینک شدید
خاله ماریا
2 خرداد 92 21:22
سلام گلم خوبی خیلی دوستت دارم .مسیحاجونم خیلی شبیه خواهرزادمی اسمش محمده فقط چشاش ابی نیست وگرنه کپی خودته


ممنون خاله ، امیدوارم همیشه سلامت باشه
خاله ماریا
4 خرداد 92 16:54
مرسیییییییییی مسیحاجونمهمین خوبه فدات شم من
مریم
6 خرداد 92 17:45
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم البته تازه شروع کردم اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد
سایدونه یه دونه
10 خرداد 92 13:37
خیلیییییییییییی ماهی ماشالا
آرزو
12 خرداد 92 21:32
وای مسیحا باورم نمیشه خدایش شبیه خواهرزادم محمد هستی اونم 6ماهشه فقط چشایی محمد قهوه ای هستش


انشالله سلامت باشه
مامان اهورا
17 خرداد 92 0:15
ای جووونم
minoo
18 تیر 92 18:25
سلام اکوری...
حالووال منومیشناسی من مینوام
پسر عمه جون با مامان بابا خوش باش
بابای


سلام دختر دایی چه عجب از این ورا ؟ بازم از این کارا بکن
دختردایی بتول
21 تیر 92 14:01
مسیحاجونم چه اول بشی چه اخر واسه ما قشنگترینی هرچندمطمعنم اول میشی


ممنون دختر دایی
minoo
21 تیر 92 15:54
سلام اکوری... حالووال خوبی میدونی من کیم ؟ من مینوام با خانوادت شاد باش گوگولی مامانی رو اذیت نکن گریه هم نکن بابای