مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دنیای مسیحا

تولد پیشاپیش

1392/9/6 17:24
نویسنده : مسیحا ناصری
1,818 بازدید
اشتراک گذاری

من این روزا تغییر رو خیلی حس می کنم و با اتفاقهایی که افتاده و رفتارهایی که جدیدا یاد گرفتم این حس به واقعیت خیلی نزدیکتر میشه مثلا اینکه الان من پنج تا دندون دارم و خیلی غذاهای جدید می تونم بخورم ، یا اینکه با کمک اجسام می تونم پاشم و یک قدم بردارم  یا به راحتی چهار دست وپا از پله های داخل  خونه بالا برم  و مامان و بابا رو مجبور کنم  که هر لحظه مواظب باشن که تنهایی از پله ها بالا نرم و خیلی کارای دیگه......

اینا رو گفتم که به یه چیزی برسم اونم اینه که پس فردا من یک ساله میشم و چون تولد من با ایام محرم همزمان شد بابا و مامان قبل از محرم یه جشن تولد تقریبا بزرگ  برام گرفتن که پست مربوط به این جشن رو تو روز تولدم میزارم 

فردا هم باید واکسن یک سالگی رو بزنم که انشالله مثل واکسنای قبل بخیر بگذره 

پسندها (3)

نظرات (3)

مینا مامان آرمانی
6 آذر 92 22:48
خوشکل خاله تولدت مباررررررک از طرف من ببوس مسیحا جونو
مامان آنیسا
7 آذر 92 22:37
تولدت مبارک خوشگلم هزار ساله بشی الهی
مسیحا ناصری
پاسخ
ممنون خاله
مامان سهند و سپهر
1 دی 92 13:10
تولدش مبااااااااااااااارک
مسیحا ناصری
پاسخ
ممنون