مسیحا جانمسیحا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

دنیای مسیحا

این روزها...

1392/12/5 0:20
نویسنده : مسیحا ناصری
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

بعد ار مدتی غیبت دوباره اومدیم....

این روزها  که حال و هوای بهار کم کم  داره تو خیابونا دیده میشه  منم یه جورایی

 این روزها رو حس می کنم و به دیدن خیابونا علاقه مند شدم طوری که وقتی مامان یا بابا

آماده رفتن میشن منم سریع سراغ کفش و جورابم میرم که منو هم با خودشون ببرن

بعضی مواقع موفق میشم و باشون میرم و خیلی وقتا هم با یه چیزی سرگرمم می کنن

و یه جورایی قالم میذارن 

 

 

 

 

این روزها دامنه کلماتی که حرف میزنم وسیع تر شده و به هر نحوی منظورم

(رو به طرف میرسونم( البته این زبان فقط تخصص خودمه و در هیچ جای دنیا کاربرد نداره

 

 

 

 

این روزها بازی و سرگرمی های زیادی دارم از ماشین و توپ و عروسک گرفته تا تلویزیون و گوشی موبایل و لب تاب ، البته میگن این سن من تلویزیون و لب تاب ضرر داره وی من گوش نمیدم و برای دیدن کارتن یا فیلمهای تولدم  داد و فریادی بپا می کنم که اون سرش ناپیدا ..........

خلاصه این روزها روزهای دل انگیزیه.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (16)

مامان درین
5 اسفند 92 3:16
موهاشو کوتاه نکنید حیفه قشنگه
مامان برديا
5 اسفند 92 15:11
الهيييييييييييييييي.ماشالا چقد خوردنيه
مرضیه
7 اسفند 92 14:50
ماشالا چه بزرگ شدی خیلی ماه شده خیلی وقت بود ندیده بودمش خدا حفظش کنه
مسیحا ناصری
پاسخ
ممنون
مامان کیاراد.آرزو
8 اسفند 92 13:12
واااای چه بزرگ شدی قربونت برممیبوسمت
مهدیه مامان امین جون
10 اسفند 92 19:07
چه عججججججججب........ مسیحا خان دیگه ماشالا برا خودت مردی شدی.چشمای خوشگلت جیگره
مامان نازنین جون
11 اسفند 92 9:15
ماشاا... چه بزرگ شدی والبته مثل ماه ، خــــــــــــــــــدا حفظت کنه
Sheida
15 اسفند 92 14:24
ناناززززززز منه اين كوچولو
مامان حنانه
18 اسفند 92 18:11
ماشالله مسیحا جونم
خاله جونش
24 اسفند 92 19:11
خال................................ه
پگاه مامان آرتین
25 اسفند 92 6:59
سلاخوش اومدید دلم برای این قندوعسل یک ذره شده بود ماشالا آقا شده مامان ببوسشششششش
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:38
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین ..
مسیحا ناصری
پاسخ
خوش اومدید حتما سر میزنیم
مامان مسیحا
14 فروردین 93 15:17
عزیزمممم چه نازه الهی فداش شم به مسیحای ماهم سربزنید
پسر عمه زا
30 فروردین 93 19:27
سلام عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده دوست دارم ببینمت
مهسا
31 فروردین 93 20:41
وایییییییییییییییی.چه نازه میشه لینکم کنی؟
سودا
13 بهمن 93 10:32
همه عکسا یه طرف این عکس اخری یه طرف چشاشا به کی رفته انقد نازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟